Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Tävling Dum fråga.. När man inte kan anmäla sig till tävling direkt via klubbens hemsida utan måste skicka den per mail eller per post; vad ska...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Snixten
·
F
Dressyr Min häst är för det mest väldigt hetsig till temperamentet. De senaste dressyrpassen har mest bestått av att han har sprungit i 190 med...
Svar
10
· Visningar
1 664
Senast: Fitness
·
B
Hoppning Funderar på att köpa en sådan här. Någon som har erfarnehet av den? Eller av någon annan Jacson Sadel? Tacksam för svar!! :idea::bow:
Svar
1
· Visningar
1 749
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning Hej, någon som vet hur Saint Amour avkommor blir i typen mm? Fundera på honom till Loppan i år. Helt fantastisk i Gbg:love::love:
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Salonikel
·
Dressyr Nu vänder jag mig främst till de som tävlar och tränar dressyr så jag hoppas att tråden får ligga kvar här. Har lite frågor till er...
2
Svar
27
· Visningar
2 417
Senast: Linnea_89
·
Hoppning Är klädseln fri på klubbtävlingar/pay n ride? (hoppning och dressyr) Har tävlat två klubb tävlingar för så där 10 år sedan.
Svar
5
· Visningar
2 969
Senast: BasicLisa
·
M
Islandshäst Hejsan! För några veckor sedan började jag rida en islandshäst ute i samma stall där jag hade min förra medryttarhäst. Hon är 17 år...
2
Svar
30
· Visningar
3 811
Senast: Maltise
·
L
Körning Någon som har några bra tips på selar som passar shettisar? Är mest inne på bröstsele och har gått vilse i alla olika märken och...
2
Svar
20
· Visningar
3 388
Senast: fjordinghanna
·
M
Hoppning Jag har bara hoppat mitt varmblod 4 gånger då vi verkligen tränat hoppning. Vi har löshoppat 3 gånger och hoppat lite då och då över...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Mos410
·
A
Fälttävlan sitter och läser ridsport efter att vart borta hela helgen och vad ska man ta sig till. Karen Redger red en 2* häst i en lätt klass...
2
Svar
25
· Visningar
2 669
Senast: MsMarvelous
·
S
Körning Fotstegen på gamla vagnar säger mycket om tillverkare m.m. Skulle vara kul att få in lite bilder på fotsteg från vagnar ni vet vad...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Svanhild
·
Western Ja, jag måste besvära er med en sadeltråd...sorry :o, men med eran kunskap och erfarenhet här så är det här man kan få bäst hjälp ;)...
Svar
14
· Visningar
1 348
Senast: Piraja
·
E
Islandshäst Hej igen. Finns det någon mat som kan hjälpa mot exem?? Vissa sägar att det finns det och vissa säger att det inte finns så det kanske...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 307
Senast: Korven
·
R
Islandshäst Jag rider en islandshäst som har problem med tölten. Han är femgångare och blandar gärna in pass i tölten och är rätt framtung...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: Korven
·
Fälttävlan Jaa, jag antar att de flesta här inne rider årminstonde lite dressyr och borde därför rent tekniskt sett ha lite dressyrbilder på sig...
2
Svar
38
· Visningar
4 367
Senast: prins_rollo
·
E
Hoppning Jag ska tävla nästa helg. Nu undrar jag vad det är för skillnad på avd. A respepektive B?? Tacksam för svar!
Svar
1
· Visningar
796
Senast: iloveyou
·
S
Dressyr Vad jag fattat så får man inte tävla dressyr på pelham, finns det något bett som liknar pelham men är tillåtet att tävla på:confused...
Svar
12
· Visningar
5 238
Senast: __Stilett__
·
B
Hoppning Funderar på att köpa ett par treton o ha när jag tävlar hoppning och kancke att köpa ett par andra läderstövlar att ha när jag tävlar...
Svar
15
· Visningar
2 276
Senast: Panikie
·
M
Hoppning Vilken färg på lädret (sadel, träns, tyglar, martingal osv.) tycker ni är snyggast till en mörkbrun häst med inga som helst tecken? ;)
Svar
16
· Visningar
1 244
Senast: Eger
·
Dressyr Har en tjej i stallet som precis köpt ny ponny och hon vill nu ha en dressyrsadel till den, hon har en pessoa (paris?) till den nu som...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp