Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Klubben har ponnytävling idag, imorgon är det ridhäst och då ska jag vara med. Vill rida på banan idag och träna på programmen, får jag...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: ginnies
·
S
Körning Vill såååååå gärna ha de där snygga linjerna på vagnar vi renoverar. Fråga är hur tusan målade de så snygga raka linjer förr? Målade de...
Svar
5
· Visningar
1 384
Senast: Svanhild
·
S
Western har sett att det finns en del som har nylonträns (vet ej om det är nylon) och jag undrar vart ni har hittat dom ? vill ha ett illrött...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: sthu
·
Trav Har ni bokat hingstar åt era ston än? I så fall VAD?? Vi har tre ston men ska bara betäcka två, inte helt 100 vilka två det blir...
2
Svar
22
· Visningar
2 131
Senast: dolphinsmile
·
Fälttävlan Skulle vilja veta "allt" om junior sm. Vilken klass går det i? Hur kvalar man? När på året och var brukar det anordnas? Hur många...
2
Svar
21
· Visningar
2 476
Senast: mariap
·
Dressyr Vilken kåp längd är "standard" på en 18" prestige?? i detta fall en venus d
Svar
2
· Visningar
691
Senast: trygga_rut
·
G
Western Det finns ju inom western en viss klädkod på tävlingbanorna, slinkers (heter det så?) inom pleasure, skjorta i cutting osv, men ni som...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: lillbeka
·
Dressyr Får man starta direkt LA:5 regionalt utan att ha ridit de lägre klasserna först? Har sökt i TR men hittar inte svaret.
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Hade tidigare en jaguarsadel på min pålle men han växte dock ur den som var normal mot nästan smal. Hittade ingen ny jagga just då utan...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 926
Senast: Heikne
·
N
Trav Nu ska jag störa er med mina puckade frågor igen...:D ska ju försöka regga en dress, men som vanligt fattar jag inget av vad som står på...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: *nuthella*
·
Körning Jaha, här kommer bilderna från Åsbo i lördags. Mästerfotografen (min sambo) var i skogen o körde fram virke denna dag så det är jag som...
Svar
13
· Visningar
1 430
Senast: Ella-82
·
Western Har en häst som är bay så de flesta färgerna passar bra på honom. Nu har jag funderingar på om jag ska välja orange, lime eller lila...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 531
Senast: lwt03001
·
Trav Nu var det länge sedan jag jobbade som hästskötare själv men har sedan dess haft hästar i träning hos olika tränare. Nu flyttar...
Svar
17
· Visningar
2 967
Senast: cämela
·
H
Hoppning Ååå, jag blir aldeles snurrig av alla andra trådar om uppklassning:confused: så jag skapar en egen tråd. Hur är det nu egentligen, om...
Svar
8
· Visningar
1 266
Senast: Pinto
·
Dressyr Hej jag skulle vilja viket märke du föredrar att använda på din häs/ponny allt från träns/kandar, sadel, täcken, skydd/bandage, grimma...
2
Svar
25
· Visningar
8 511
Senast: happy_drink17
·
C
Hoppning Ska ev. vara med och hoppa en liten inoficiell clearround i slutet av maj på en isis. Funderar på att hoppa antingen 20-30 eller 30-40...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Cavello
·
B
Övr. Grenar Jag har ett fullblod som startat fyra gånger med resultatet 2,3,4,5. Sedan skadades hon och blev ridhäst. Är detta något att ens...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Steepler
·
R
Hoppning Hejsan! Vill gärna veta hur högt alla A, B, C, & D är i hoppning för ponny ? Lätt D tacksam för svar ! :D
Svar
2
· Visningar
3 611
Senast: johannaaaa
·
S
Hoppning Vi sitter nu med en 14 årig valack - energisk och entusiastisk som 1000:an. Köptes som läromästare och medföljande pessoabett. Har haft...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: sona
·
Trav Läste en tråd på hästvård där en skrev att "det dessvärre var vanligt inom travet". Själv har jag aldrig stött på det i nått...
2
Svar
35
· Visningar
4 013
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp