Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Här kommer de utlovade bilderna på min gigg som jag köpte för 1700kr! Jag fick hem den i söndags och har bara hunnit göra plats för...
2
Svar
39
· Visningar
5 184
Senast: Svanhild
·
Tävling Någon som har använt sig av det än? Vad tycker ni? Jag har använt mig av det 2ggr och tycker det verkar superbra och enkelt :banana...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: saandraaa
·
Fälttävlan Hejsan! Är det någon som ska gå på Uffe Johansson kurserna på Runstensgård nu i vår? Själv ska jag och horsie vara med på helgkursen...
Svar
12
· Visningar
1 241
Senast: Axtelius
·
M
Dressyr Jag är nyfiken på hur ni där ute upplever Jaguar-sadlar ? Bra, dåliga ? Har ni en själv ? Har ni testat ? Vill ni berätta om era...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
21 654
Senast: Donnatello
·
Dressyr Satt o kollade på bilderna på tr? visst är det inte tillåtet att tävla med D-ringar...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Fjäril
·
Hoppning Ni som har prestige tillbehör VISA bilder :) sadel träns sadelgjordar stigläder skydd m.m :banana:
2
Svar
23
· Visningar
2 912
Senast: Baroya
·
M
Hoppning Nu vill jag se vad ni har för tävlingskavajer! Så in med en bild, skriv gärna pris och vart ni köpt den ifrån :)
2
Svar
36
· Visningar
5 211
Senast: Baroya
·
G
Övr. Grenar Hur ska man nu hålla tyglarna har redan glömt?
Svar
2
· Visningar
924
Senast: Galoppi
·
E
Western Hejsan!!! Jo jag skulle själv behöva lite hjälp!! Det är så att jag och min kompis ska ha en praktik i slutet av vårat tredje år på...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: Gordon
·
O
Dressyr Hur lång tid tar det för ett ekipage i LC:1. Vi har inte fått några startider.
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: tahoi
·
S
Körning Måste väl finnas folk här med tvåfärgade vagnar?:d Håller ju som bekannt på o bygga om en gammal rockard o vill måla den lite fräsigt...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Vindelkusken
·
G
Western Hur känns det nurå för alla som ska tävla 3maj är ni på hugget??..;).. Nervösa?? Själv äre första tävlingen iår för oss så jah e...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Tender
·
T
Western Hur mycket skilljer sej westernridningen(vet inte vad alla olika grenar kallas) jämfört med vanlig engelsk dressyr? Har börjat träna NH...
2
Svar
20
· Visningar
2 524
Senast: docskingcalibar
·
Övr. Grenar Vårpremiären på Täby.. Några som ska dit? Jag funderar på det faktiskt :bump:
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Camilla Karlsson
·
F
Western :bump: Hallå! Jag vill ha hjälp! Jag å en vän vill åka över till staterna i sommar (helst texas) och driva boskap. Vi vill inte...
Svar
18
· Visningar
7 375
Senast: emehlie
·
Hoppning Jag har den senaste tiden blivit s.k. höjdrädd. Så fort vi ska hoppa ett rejälare hinder så känner jag mig som en "passagerare" på...
Svar
11
· Visningar
2 166
Senast: Wembley
·
M
Tävling Finns det en sida där man kan se alla tävlingar i Sverige? Även småtävlingar, klubb/regional tex.
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Fialina
·
F
Tävling Jag ska starta min första tävling nu i helgen, men jag förstår aldrig vilket nummer det är man ska ha på nummerlappen? :confused: Är...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Izzy
·
F
Hoppning Dom kostar ju ungefär lika mkt. Vilken är mest prisvärd i lädret å kvaliten så att säga? Pigmalion och Sir walter är dom två jag...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: fnurre
·
Körning Letar efter en bra bröstsele för ca 5000:- till ett halvblodssto, 165 cm hög. Har hittat tre olika som jag väljer mellan. Jättetacksam...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: Targa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp