Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Mums å klipaus i busandet...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: PeCo
·
P
Hästmänniskan Hur fraktar ni bort det? vad kostar det att frakta bort?
Svar
15
· Visningar
2 807
Senast: rocki
·
Hästmänniskan Vad är det för mått som gäller fölboxar? Gången emellan boxarna har säkert ngt minimimått, ngn som vet det?
Svar
2
· Visningar
813
Hästmänniskan För drygt tre år sedan köpte jag en häst, som tidigare hade blivit dåligt behandlad vilket yttrade sig i extrem nervositet, stegringar...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Är det 25% eller 12% moms på foder, typ sojamjöl, färdigfoder osv? På kvittot står ju momssatsen, men naturligtvis har jag lyckats...
Svar
3
· Visningar
1 707
Senast: pinky
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken antyder, vad är nackdelen/problem med för stor box. Jag har ju den förmånen att få bygga ett eget stall och nu har vi...
2
Svar
34
· Visningar
2 697
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Eftersom jag börjar få slut på min halm redan så har jag tur eftersom jag nyss fått nys om en annan som säljer halm, då den förra bonden...
Svar
3
· Visningar
894
A
Hästmänniskan I mitt fodervärdsavtal (som är köpt färdigtryckt) står det ingenting om uppsägning, har jag blivit uppmärksam på nu. (Förutom att om...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Buckingham
·
Gnägg men ush vad agge o marie har rödat till mitt hår...annars mkt fin bild tycker jag
Svar
0
· Visningar
127
Senast: busigdemon
·
Gnägg min första sköthäst, som var en riktig stjärna.
Svar
0
· Visningar
114
Senast: imrahil
·
S
Hästmänniskan Hej jag har 9 hästar 5 ston 2 dräktiga hyr ut stallplatser.håller på att färdigställa ett hus med 2 rum och kök för boende, har...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: PalteDoben
·
Hästmänniskan Ska hyra ut stallet men var hittar jag ett kontrakt? Har sökt överallt jag kan komma på men hittar inget. Om det inte finns...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: lenven
·
W
Hästmänniskan En kompis till mig ska köpa häst. Hon har varit och tittat på några och jag har fått fökja med två gånger (så att jag också kan lära mig...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 280
Senast: Djurjouren
·
Hästmänniskan Nån som vet var jag hittar det? funderar på att ha det i en hage där jag har en häst som går barfota och jag antar att bark inte sliter...
Svar
4
· Visningar
1 948
Senast: Djurjouren
·
Hästmänniskan I följande fall, vad händer vid en viktkontroll? Förare med B-körkort. Bilen får dra 1260 kg på B-körkort. Släpet är nervägt från...
2
Svar
30
· Visningar
13 797
Senast: syrran
·
Q
Hästmänniskan Jag har (till att börja med) fem frågor om lösdrift. 1. Hur mycket mark bör man ha till en lösdrift med två C - ponnyer? 2. Bör man...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Qwyxz
·
F
Hästmänniskan hej! Hoppas jag lägger denna tråd rätt, om inte så får väl moderatorn flytta på den. Om man misstänker att ett veterinär har...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: Mitrolle
·
K
Hästmänniskan Dom säger på nyheterna att djurskyddsmyndigheten läggs ner, vad får detta för konsekvenser?? får vi sämre djurskydd? :crazy:
2 3
Svar
52
· Visningar
4 109
Senast: vdb
·
Hästmänniskan Jag har ett lösdriftsstall till mina hästar vilket fungerar jättebra . Jag har spån där och mockar ur regelbundet. I mitt "stall"...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: Hambo
·
Hästmänniskan Jag har byggt en stor ligghall till mina hästar, 48m2 till två shettisar, två minisar och ett halvblod. Jag har ju läst så mycket om att...
Svar
18
· Visningar
1 411
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp