Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan ja hur gör ni när ni tar det från förvaring till fodring? väger upp vid förvaringen? tar ner en bal i taget? höpåsar för varje häst...
Svar
9
· Visningar
1 515
Senast: nyponros
·
Hästmänniskan Någon som vet på ett ungefär/hektar i Halland? :bow:
Svar
12
· Visningar
1 835
Senast: jezzibell
·
Hästmänniskan Ridsportförbundet har ju satsat en del på att klubbar ska bli rökfri osv. Detta är något Ungdomssektionen i min klubb är sugna på att...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: lenven
·
Hästmänniskan Det verkar ju vara en hel djungel. Funderar på om det kanske är bäst att starta ett eftersom jag ska hålla på med hästuppfödning i liten...
Svar
17
· Visningar
1 501
Senast: lenven
·
Hästmänniskan Bland det värsta med ridning för mig är att sitta upp. Jag har helt enkelt svårt att få benet över hästen. När jag ska cykla, måste jag...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Stina_K
·
Hästmänniskan Av misstag fick jag i år kutter istället för råspån. Det går väl att leva med, men tusan vad mycket längre tid det tar att mocka! Det...
2
Svar
23
· Visningar
2 289
Senast: Eeiram
·
J
Hästmänniskan Hej, Jag har registrerat ett enskilt företag/lantbruk. Om jag köper en häst av privatperson som inte betalar in moms (får alltså...
Svar
15
· Visningar
2 469
Senast: nala
·
Hästmänniskan Hur funkar det med passet om man kastrerat sin hingst? Ska man anmäla dit han är registrerad? Får man nya papper? Fyller vet i det...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: anniequarters
·
Gnägg 1:a hopptävlingen!
Svar
0
· Visningar
96
Senast: tinituss
·
Gnägg Terränträning!
Svar
0
· Visningar
123
Senast: tinituss
·
Gnägg Terränträning
Svar
0
· Visningar
91
Senast: tinituss
·
Gnägg Felix betesrund om magen
Svar
0
· Visningar
148
Senast: tinituss
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: tinituss
·
Gnägg Vår 2:a hopptävling & första snön 2005
Svar
0
· Visningar
118
Senast: tinituss
·
Gnägg Mondiale Kossack ox e Madiar (Drug - Martinika/Aswan) u. Milia (Parusnik-Modnaja/Namek) f. mars -05 På bilden 5 månader Foto Monika Eicker
Svar
0
· Visningar
75
Senast: Cleese
·
A
Hästmänniskan Hej! Till er som kan jaktlagar och bestämmelser... Idag stod stallägarens son och hans jaktkompisar mellan våra hästhagar (!) och...
2
Svar
27
· Visningar
4 853
Senast: apollo1
·
F
Hästmänniskan hur mycket tjänar en häst skötare i sverje, och en utomlands? skulle gärna vilja veta!!!:bow: :bow: :bow:
Svar
8
· Visningar
909
Senast: _Peplis_
·
H
Hästmänniskan Ni som har stall med inackorderingar- har det blivit dyrare än vad ni trott från början att driva stallet? Vilka kostnader har...
Svar
18
· Visningar
1 656
Hästmänniskan Jag har ett problem.. Bor nu i Norge och skall flytta till Sverige. Den ena hästen har pass (från asvh) och alla papper i ordning så...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Araben jag köpt är inte vad som utlovades.. snälla ni, jag vill inte ha nån uppläxning huruvuda jag är en dålig köpare eller inte. För...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 530
Senast: SuzMania
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp