Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej alla ni som går på Strömsholms gymnasium ;) Vad var det för poäng för att komma in för er? (jag menar inte den med ridprov m.m för d...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: MissOnly
·
C
Hästmänniskan Hur fungerar det om man vill stämma någon för förtal?Vad krävs för att ha en rimlig chans att personen ska åka dit på det? *trött på...
2
Svar
22
· Visningar
8 407
Senast: Penny_Lane
·
W
Hästmänniskan Vart går gränsen för "tillgång till sjukbox" egentligen? Pållarna kommer stå på lösdrift med möjlighet att dela av utrymmet till två...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Varför ska det vara så svårt att hitta en gård i NV skåne? Verkar som om alla vill ha hästgårdar nu för tiden, även de som inte pysslar...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 775
Senast: grafit
·
W
Hästmänniskan Vet inte om här är bäst men ville nästan ha den på gnägg :) (flytta om ni vill) Vad är lämpliga regler i ett inackoderingsstall? Vad...
Svar
4
· Visningar
2 256
Senast: Lavinia
·
Gnägg Tootsie, korsning islänning/knabstrup. Visst är hon söt!!!
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Jenny1
·
B
Hästmänniskan jag märker det när jag rider, och på filmsnuttar där jag dressyrar, jag spänner fram axlarna och har raka armar.. det ser jättefult ut...
Svar
7
· Visningar
1 797
Senast: BeastieBabe
·
P
Hästmänniskan Jag står i ett stall med fem hästar. vi är en härlig lite skara kompisar som nu har kommit på funderingar om egen stalljacka. nu...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Spegelboll
·
Y
Hästmänniskan Ska ju köpa loss min lilla häst nu snart, och det är hög tid att boka veterinärbesiktning. Jag hade tänkt besiktiga på klinik (ATG)...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: DubbelAnnika
·
Hästmänniskan Något djur har attackerat ett travföl i helgen. Det är osäkert om det är varg men en del tyder på det. Vad säger ni, är det dags för...
2
Svar
30
· Visningar
2 260
Senast: roxanne
·
Hästmänniskan Alltså, jag har letat som en idiot. Någon som kan hjälpa mig? Eller tipsa om något liknande underlag? :bow:
Svar
7
· Visningar
2 114
Senast: Fredag
·
P
Hästmänniskan Japp jag vet att det finns massa trådar om detta, men har itne riktigt hittat det jag söker. Vi ska äntligen skaffa en nordis med...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Pacific
·
N
Hästmänniskan Under våren gjordes ett muntligt ägarbyte mellan mig och X där jag blev ägare till hästen. Jag står som juridisk ägare i hästpasset...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: chrysler
·
Gnägg Min lilleman på sommerbete utanför vårat hus
Svar
0
· Visningar
143
Senast: martinique
·
Gnägg Enkelt försök till avbildning av Millan 72:s bild på Painthingsten "Pepper Smoke" som för övrigt finns att se bland mest populära bilder!
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Tinen
·
Hästmänniskan Om jag anlitar ett hästtransportföretag att åka med min nya häst från Vetlanda-Stockholm (ca 40 mil) vad kan det kosta då...
Svar
5
· Visningar
1 493
T
Hästmänniskan Jag undrar om någon här, med erfarenhet av import, kan svara på följande frågor; Hur brukar betalning av hästen ske? Vem ansvarar...
Svar
12
· Visningar
1 415
Senast: rubytoo
·
Hästmänniskan Eftersom många här verkar ha skickat/fått hem sadlar med bussgods måste jag passa på att fråga lite eftersom jag är helt lost på detta -...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Oxxx
·
N
Hästmänniskan Hej. Jag har planer på att öppna en islandshäst verksamhet. Jag vill ha ridlekis med shettisar, turridning med islandshästar och en...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Har haft uppehåll i ridningen (dvs kontinuerlig "träning") sedan augusti pga flytt och studier. Nu har jag precis skaffat medryttarhäst...
Svar
2
· Visningar
1 402
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp