Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad är det för för- och nackdelar med en sådan?
2 3
Svar
47
· Visningar
12 699
Senast: jerseyko
·
H
Hästmänniskan Skulle vara oerhört tacksam om Ni kunde ta er tid att besvara dessa frågor angående Er ligghall/ligghallar! Utformning och...
Svar
12
· Visningar
2 004
Senast: heylan
·
Hästmänniskan Att man har hästen försäkrad är ju en självklarhet. Men hur är det med sadeln egentligen? Den kan ju kosta i princip lika mycket som...
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: Veronika
·
M
Hästmänniskan Jag har gått en utbildning på 2 år där jag blir säkerhetschef. Mitt i utbildningen kom det fram att det egentligen är hästar jag vill...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Midi
·
R
Hästmänniskan Att starta upp en helt ny ridklubb!!!! :) Om ni fick vara med och bestämma, vad skulle ni vilja ha för olika aktiviteter i er...
Svar
11
· Visningar
895
Senast: rocki
·
Gnägg Camino nästan 3 månader
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Molekyl
·
Gnägg 3 månadersföl med mamman i bakgrunden.
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Pade
·
T
Hästmänniskan hur kan man veta vad avkomman får för färg.. hur gör man för att forska i det, man kan ju aldrig vara säker kanske..men om det finns en...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Jag behöver träna upp mina magmuskler för att orka bära mitt överliv bättre i ridningen (tror i alla fall att det är magmusklerna som är...
Svar
14
· Visningar
10 162
Senast: Targa
·
J
Hästmänniskan hej skulle vilja ha lite mer kött på benen och råd av er som HAR importerat häst från utomlands..eller bara ni som vet... vill...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Har ju läst om det där att alla hästägare, som har en eller flera hästar, som "får" gå till livsmedelsproduktion skall vara på något...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: MittNyaJag
·
X
Hästmänniskan hejsan! nu har jag bestämmt mej för att köpa en hästtransport. nu till mitt problem, är helt borta i djungeln av märken och modeller...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: mul
·
B
Hästmänniskan Har fått ett brev hem, om att miljönämden ska komma på inspektion i mitt stall. Där jag bara har mina två hästar. Och nu blev jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 230
Senast: Pocahontas
·
B
Hästmänniskan Jag har lite funderingar. Hästen i fråga har inget pass, måste man ha det om hon ska avlivas hemma? Inte slakteri alltså.? Hur går...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 331
Senast: krambanan
·
B
Hästmänniskan Skall bygga en gödselplatta, där skall gödsel från 4 hästar som går på lösdrift (mockar i "stalldelen"),höns och kaninbajs och det...
2
Svar
21
· Visningar
3 169
Senast: us_lover
·
W
Hästmänniskan När är det tillåtet att ha hästen ute dygnet runt utan ligghall? Har för mig att det har att göra med betestillväxten och...
Svar
18
· Visningar
1 609
Senast: vdb
·
Hästmänniskan Hej Jag undrar lite hur det går till när man ska ha en fodervärd till sin häst. Ska ev ha ut min på foder, och undrar lite hur det...
Svar
6
· Visningar
12 092
D
Hästmänniskan Är det någon som vet hur mysket avtalsenlig lön ligger på för ridskolechefer och ridinstruktörer:confused: Har letat som en galning men...
Svar
5
· Visningar
937
V
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden ett arbete i Danmark som hästskötare och dem undrar hur mycket jag vill ha i månaden... Så mycket som möjligt...
Svar
14
· Visningar
1 346
Senast: ch791022
·
D
Hästmänniskan vad innebär egentligen detta "intyg" man ska skicka med anmälningsblanketten? Ska jag be tex min tränare att skriva att jag kan rida och...
Svar
6
· Visningar
1 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp