Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

R
Hästmänniskan Bland Gunnars nyheter finns två artiklar som berör hästnäringen. Nästan så man tror att författarna har läst här :) Men i huvudsak så...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 507
Hästmänniskan Vi har börjat ha våra hästar ute lite längre om dagarna, och givetvis är det en i grannstallet som tycker att det är såååå synd om dem...
2
Svar
21
· Visningar
2 075
Senast: MaRomer
·
Hästmänniskan Jag ska på vår drömgård bygga om loge till stall. På logen kommer ingen yttre påverkan att ske. Det som ska göras är att ett golv ska...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 680
Senast: Rolle
·
C
Hästmänniskan Alla hästar ska nu ha pass. Även min lille ponny. Vi har alla papper klara och allt är inskickat till ASRP. Det skickades in den...
Svar
13
· Visningar
964
Senast: Cronis
·
E
Hästmänniskan vet ej om den ska ligga här. men min kompis har sin häst uppstallad i ett stall där ägarns ena häst ska föla ( den är högdräktig) och...
2
Svar
20
· Visningar
1 564
Senast: kem
·
Hästmänniskan Har alltid varit svagare i vänster sida än i höger.... Inte så det märkts nåt nämnvärt, men när vi var ute och rodde för några...
2
Svar
35
· Visningar
3 396
Senast: karin_
·
J
Hästmänniskan Vi skall bygga ridhus med måtten ca 22-42 m.Vill veta vad ni byggt för hall i stl, kostnad,utförande, bolag, gärna inkl botten.Obs...
Svar
1
· Visningar
1 217
Senast: bonde
·
Gnägg Tar sig en tur i hagen Här är han drygt 4 månader.
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Molekyl
·
Hästmänniskan Jag är väldigt inne på att efter att jag gått ut gymnasiet ta ett sabbatsår och satsa på hästarna. Tänker då bland annat på om man...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Victovie
·
Hästmänniskan Om en djurskyddsinspektör kommer till ens stall och kikar och något inte håller måttet, tex för smal stallgång, för liten box osv?
2 3
Svar
54
· Visningar
3 589
Senast: moonlightgarden
·
Hästmänniskan Jag vart inne och sökte jobb så hitta ja denna annonsen "Uppfödnings och tävlingsstall söker beridare för inridning, utbildning och...
2
Svar
27
· Visningar
2 666
Senast: Krims
·
Hästmänniskan Vad är det för för- och nackdelar med en sådan?
2 3
Svar
47
· Visningar
12 682
Senast: jerseyko
·
H
Hästmänniskan Skulle vara oerhört tacksam om Ni kunde ta er tid att besvara dessa frågor angående Er ligghall/ligghallar! Utformning och...
Svar
12
· Visningar
2 002
Senast: heylan
·
Hästmänniskan Att man har hästen försäkrad är ju en självklarhet. Men hur är det med sadeln egentligen? Den kan ju kosta i princip lika mycket som...
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: Veronika
·
M
Hästmänniskan Jag har gått en utbildning på 2 år där jag blir säkerhetschef. Mitt i utbildningen kom det fram att det egentligen är hästar jag vill...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Midi
·
R
Hästmänniskan Att starta upp en helt ny ridklubb!!!! :) Om ni fick vara med och bestämma, vad skulle ni vilja ha för olika aktiviteter i er...
Svar
11
· Visningar
895
Senast: rocki
·
Gnägg Camino nästan 3 månader
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Molekyl
·
Gnägg 3 månadersföl med mamman i bakgrunden.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Pade
·
T
Hästmänniskan hur kan man veta vad avkomman får för färg.. hur gör man för att forska i det, man kan ju aldrig vara säker kanske..men om det finns en...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Jag behöver träna upp mina magmuskler för att orka bära mitt överliv bättre i ridningen (tror i alla fall att det är magmusklerna som är...
Svar
14
· Visningar
10 149
Senast: Targa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp