Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Enligt Stefan Johanson, vd för Hästnäringens nationella stiftelse är det så. http://di.se/Artiklar/2011/3/18/230596/Rea-pa-hastar/...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 641
Senast: NilaD
·
E
Hästmänniskan hejsan är lite nyfiken vad ni betalar imånaden för er stallplats lite intressant att se skillanden ;)jag betalar 1100 för själva platsen...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 835
Senast: LinnLaakso
·
Hästmänniskan jag har lånat ut min häst på foder under 1 år pga att jag skulle avsluta mina studier, han har varit borta nu i 6 månader. Nu är mina...
Svar
14
· Visningar
2 053
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag har en ponny och en medryttare som jag haft i ett halvår nu, och i början funkade allt bra och det var frid och fröjd. Nu under...
Svar
10
· Visningar
2 374
Senast: Melrose
·
Hästmänniskan På Strömsholm! Någon mer än jag som ska söka? Någon som har gått den nyligen (den hette biträdande ridinstruktör tills alldeles nyss...
Svar
0
· Visningar
752
Senast: Fossing
·
A
Hästmänniskan Hejhej. Är det någon som tänkt söka till Unghästutbildningen på Flyinge till hösten 2011? Isf, vad har ni för erfarenhet? Skulle vara...
Svar
2
· Visningar
1 510
Senast: alnebergg
·
M
Hästmänniskan Kommer att skaffa foderhäst nu för första gången och har letat överallt men inte hittat de frågor som jag vill ha svar på... 21-årigt...
Svar
8
· Visningar
2 180
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Vette tusan om jag lägger tråden rätt här nu, men den får väl flyttas annars.. Jag skulle vilja veta lite hur DU hade resonerat och...
Svar
8
· Visningar
1 902
Senast: Michayla
·
Hästmänniskan Min kompis har annons ute för hon letar en ponny åt sina barn. Hon har satt ut ett maxpris och en max mankhöjd och skrivit lite vad hon...
2
Svar
35
· Visningar
5 653
Senast: mumin
·
Hästmänniskan Jag har en vän som är intresserad av att gå en hästskötarutbildning eller liknande för att få lära sig mer grundläggande om ridning...
Svar
4
· Visningar
3 484
Senast: Fossing
·
Hästmänniskan ska köpa shettis, valet är mellan ett sto som är dräktigt och ett sto som inte rä det, annars kan de lika mycket,är nästan lika gamla...
Svar
5
· Visningar
1 265
Senast: Liten
·
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: Raderad medlem 94602
·
C
Hästmänniskan I lördags på en hopptävling råkade jag och hästen vurpa, med ett brutet nyckelben för mig som följd... Någon annan här som brutit...
2 3
Svar
43
· Visningar
15 084
Senast: Jate Volim
·
Z
Hästmänniskan Var stallet ligger spelar ju sin roll i vad kallhyran kostar, men hur stor roll? Ska ev. hyra boxar i ett litet tomt stall och sköta...
Svar
16
· Visningar
4 137
Senast: Zilzal
·
Hästmänniskan Nu har jag nog bestämt mig. Min hovslagare(på klinik) hörde av sig till mig för x antal veckor sedan och sa att han hade hittat en häst...
Svar
18
· Visningar
2 338
Senast: Empalie
·
H
Hästmänniskan Jag ska inte sælja min hæst, skulle aldrig kunna har dærfør aldrig sålt någon. Men nu ska min foderhæst jag haft tillsammans med...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: Hæst
·
A
Hästmänniskan Nu har jag äntligen hittat en häst som jag vill ha och ska köpa. Men det var så himla längesedan jag köpte häst och kommer inte ihåg vad...
Svar
3
· Visningar
1 154
Hästmänniskan jag fyller 15 nu i augusti, har ridit sen jag var 6år. hästar har alltid varit min hobby, och jag har velat ha en egen så länge jag kan...
Svar
16
· Visningar
8 494
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Hej! jag skulle jätte gärna vilja resa till usa och jobba på en ranch där. helst i montana! jag har försökt att leta runt och hitta...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: Sylvatica
·
Hästmänniskan Hur mycket går det att pruta när en köper häst? Skriver folk i allmänhet ut pris på sina hästar med prutmån eller är det en förolämpning...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 834
Senast: Luva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp