Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan hejsan alla ,kände för att skriva av mig lite,hur som helst börjar tveka på de mest ,jag är 16år har alltid haft häst eller hållt på med...
Svar
3
· Visningar
1 040
T
Hästmänniskan Hej! Jag undrar hur ni som har gått hippologen gjorde med praktiken/arbetserfarenheten för att komma in på utbildningen? Jag...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: LionQueen
·
Hästmänniskan Vad vet ni om Skaras ridlärarutbildning, dvs förutom det som står på hemsidan?! För er som inte alls vet vilken jag menar nu, så...
Svar
10
· Visningar
3 767
Senast: ako
·
Hästmänniskan Ja som rubriken lyder så vill jag ha förslag på hur man kan skriva på en skylt, som man kan sätta upp vid våran grusväg, där man ber...
Svar
9
· Visningar
6 523
Senast: Andorra
·
F
Hästmänniskan Har nu hittat köparen till min häst och han har muntligen sagt att han vill ha hästen och vi är muntligt överens om priset. Frågor...
Svar
10
· Visningar
1 807
Senast: Dwight
·
Hästmänniskan Nu är vi äntligen igång med våran renovering av en gammal ladugård! Tanken är att vi ska göra en lösdrift av halva ladugården och göra...
Svar
18
· Visningar
5 883
Senast: Presto
·
K
Hästmänniskan Hej alla bukare! Vet att de finns många bra råd att få här så jag gör ett försök! Jag har officiellt hoppat av min...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: LionQueen
·
Hästmänniskan Jag sålde för något år sen mina två guldklimpar till en tjej som tar bra hand om dessa. Ponnyn köpte mamma t mig i julklapp 2007 som...
Svar
0
· Visningar
937
Senast: MizzFail
·
Hästmänniskan Var på arbetsförmedlingen i går och när jag berättade att jag studerade till hästmassör fick jag höra att ”Din utbildning är något du...
2
Svar
38
· Visningar
5 342
Senast: Nimwen
·
J
Hästmänniskan Finns det någon som råkat ut för ridlärare som inte "ser" dig under lektionstid? Hur har ni taklat det isf? Själv rider jag och en...
Svar
17
· Visningar
2 378
Senast: Heulwen
·
M
Hästmänniskan Jag undrar vad det kostar att fixa ett pass till en Shetlandsponny utan stamtavla? Vi har två stycken som vi fått och vi vet egentligen...
Svar
15
· Visningar
2 797
Hästmänniskan Hej alla bukar! Det är så här att jag nu har en uppgift i skolan då vi ska välja ett yrke vi vill arbeta med och skriva om det, jag...
Svar
3
· Visningar
1 213
Senast: Rubynight
·
H
Hästmänniskan hej tänkte jag måste berätta en hemsk grej som hände en jag känner.Hon hade precis avlivat sin liv kärlek denna hästen lärde henne allt...
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: aramis
·
Hästmänniskan Ja vi kan drillen nu, nya folk presentera er garna med bilder av er sjalva, era kritter och framfor allt PALLEN, Ja just den ja, som vi...
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
107 586
X
Hästmänniskan Hej! Jag märkte här om dagen då jag red ut att jag lätt 'tappar' mitt höger ben när jag rider. Främst med sadel. Rider mestadels...
Svar
8
· Visningar
1 392
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hur mycket jag än älskar min häst och inte vill sälja henne nånsin, kan jag inte låta bli att ibland tänka: Är det värt det? Det slår...
2
Svar
26
· Visningar
3 951
Senast: Marita73
·
D
Hästmänniskan Har någon av att tävla dressyr höggravid? Jag är i vecka 33 nu och planerar att kanske starta en La4 om 2 veckor tror ni att det är...
Svar
19
· Visningar
4 164
Senast: SaraXX
·
S
Hästmänniskan Jag är bara lite nyfiken vad ni skulle rekommendera för häst till en person som bara har ägt en shetlandsponny innan? Vilken ras, ålder...
Svar
10
· Visningar
3 637
Senast: Sandris
·
Hästmänniskan Till er med fler hästar än en, hur hinner ni med? Med jobb, barn, partner, övrigfritid, vänner, ekonomiskt? Har ni dom hemma eller...
2
Svar
21
· Visningar
3 560
Senast: Hæst
·
Hästmänniskan Läste i t*idningen r*dsport för några månader sedan om en 1 årig utbildning inom häst på distans, typ "hästmedecin" fysiologi...
Svar
8
· Visningar
1 789
Senast: Loki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp