Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Jag har alltid låtit min hund vara överallt i huset - utom i sängen. (han fick en egen säng istället :D ) Alla som har skinnsoffa +...
2
Svar
36
· Visningar
3 975
Senast: Lebrozo
·
Övr. Hund Passgångare till salu... Till salu: På grund av felköp söker jag nu efter ett nytt hem till vår underbara familjemedlem. Plutten är...
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Var idag och tittade på en kastrerad han hund som ska omplaceras. Han är 6 år och kraftigt överviktig (ca 10 kg för mycket på hund som...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Min boxervalp på tio veckor äter dåligt. Hon ska äta ca 6 dl RC Maxi Baby Dog om (fördelat på 4 gånger) dagen, men hon äter som mest 3...
Svar
11
· Visningar
5 874
Senast: moe
·
Övr. Hund Här kommer den första riktigt lyckade stå-bilden på Arne! :banana: Lägg märke till svansen, som ser ut att vara kuperad... I själva...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: giowanna
·
G
Övr. Hund Kan inte bestämma mig, så hur gör Ni? När jag lägger ut ett godissök hemma, så tar det ju en stund för hundarna att leta reda på...
Svar
10
· Visningar
1 347
Senast: glee
·
Övr. Hund tralalalala nu är loke uppflyttad. det heter väl tredje gången gillt? efter en skakig inledande 5:a i platsliggandet (han satte sig...
Svar
7
· Visningar
911
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Om en Dobermann hund har dessa meriter vad innebär/betyder det?? SUCh SFUCh SBCh SF & S UCH SBCH :)
Svar
14
· Visningar
1 791
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Nu när det börjar bli såhär sommarvarmt hur gör ni då med promenaderna??? Har ni någon temperaturgräns för träning och...
Svar
8
· Visningar
4 318
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Förlåt men jag måste bara få fråga.. Det pratas mkt om reggade o oreggade hundar.. O blandras o renras.. Men alltså.. jag har en...
Svar
1
· Visningar
820
A
Övr. Hund Jag vet att flera av mina bekanta använder sig konstant av godis när de tränar sin hund. Finns det inte en risk att hunden slutar lyssna...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Har läst någonstans att någon köpte märgben och liknande i charkdisken på Ica. (kan ha varit ett annat forum, hittar det ej här) Var...
Svar
14
· Visningar
12 822
Senast: lenizen
·
B
Övr. Hund Eftersom min hund tyvärr fått prova slåss 3 gånger, och det enligt mig sett väldigt allvarligt och tufft ut (fast ingen har skadat sig...
Svar
2
· Visningar
764
Övr. Hund Fick ett tips om ett hundfoder (bantning) som ska heta något ungefär med "Köksmästarens" och som finns att köpa i Kinna/Skene. Nu...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: beda
·
J
Hundträning Bakgrund; Jag fick min "valp" för ca 2 månader sedan.. Han är adopterad och var 5 månader då jag fick honom.. Det var en alkis som...
2
Svar
39
· Visningar
2 640
Senast: Petra.
·
P
Övr. Hund Jag behöver få tag på nåt riktigt mjukt halsbans snarast! Gärna läder... (snyggast med läder tycker jag) Min vovves päls har...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Petra.
·
R
Övr. Hund nån som har något bra tips på vad man kan ge hunden förutom fodret som gör att han går upp i vikt? byta foder e ingen lösning har nu...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: raven_82
·
L
Övr. Hund Skulle vara kul att veta hur mycket pengar ni lägger ut på er hund varje månad. Och då även vad de går till.. Skriv gärna också rasen...
Svar
16
· Visningar
3 891
Senast: Seabaz
·
E
Övr. Hund Jag kanske skulle ställa ut Frasse, titta så fint han kan stå :bow: :D. Så snyggt långhårig också, det ser ut som han har vattensvans ;)
2
Svar
22
· Visningar
1 646
Senast: -erica-
·
P
Övr. Hund Ja vad säger man. Testade att släppa Jesper på tomten, mest för att se hur han reagerade över att bli av med snöret. Jodå, han...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp