Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Följande händelse utspelade sig igår eftermiddag. Min hund var lös på framsidan av gården ( ett litet staket skärmar av till resten av...
Svar
16
· Visningar
1 788
Senast: enjes
·
Övr. Hund Vad kommer att bli riktigt poppis om ett par ar? Alla vill ha en chihuahua nu, for nagra ar sedan skulle alla ha en dalmatiner, och...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 835
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund När är det man ska betala den? :crazy: Jag hörde att man inte skulle betala den vid årsskiftet om hunden var yngre än 5månader, stämmer...
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag har lite frågor om utfodring: 1. Vad har ni för hund? 2. Hur gammal är den? 3. Vad ger ni för foder, vilken sort alltså...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Måste bara visa en bild som jag redan tycker mycket om: Izor och hans Stor-Matte (dvs min mamma), detta är taget dagen efter vi...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: sussisus
·
G
Övr. Hund Det kanske inte finns många pitbull/pb-blandis-ägare här men detta ämne har ju diskuterats en hel del..... IF försäkrar numer både...
Svar
15
· Visningar
901
Senast: moe
·
Övr. Hund Jag pratade med killen som köpte valpen efter min äldsta tik idag. Häromdan hade han (valpen som numer är vuxen) och deras äldre hund...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: moe
·
Övr. Hund Älskar alla bildtrådar så jag gör en till på min söta vovve Lucas... :love: komentera gärna! :d
Svar
9
· Visningar
921
Senast: Ämelie
·
F
Övr. Hund Idag fyller min lila skatt 8år. Jag har bara ägt Fia i ca 1år. Jag fick henne av en "kompis" som inte längre hade tid med henne och...
Svar
3
· Visningar
691
Senast: Fladde
·
G
Övr. Hund Vet inte om Ni minns de två trådar som jag skrivit i om "fusk"fästingar. Fästingar som sätter sig på djur i massvis. Kan sitta uppemot...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Satt och kollade runt lite på hunddata och hittade sambons mammas dogo argentino tik där. Av ren nyfikenhet så kollade jag hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 974
Senast: Farinen
·
Övr. Hund Nån som har erfarenhet av att köpa en unghund istället för en valp. Känns för mig att det skulle passa mig bättre att skaffa en hund...
Svar
13
· Visningar
1 108
Senast: Zeeke
·
Övr. Hund Ni som har hund, har ni planer på att skaffa fler hundar eller nöjer ni er med en åt gången? Hur många hundar har ni just nu...
Svar
16
· Visningar
1 228
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Att ta med sig hund om man ska bo på internat? Vad för hund tror ni då skulle passa...? :crazy: :o
Svar
8
· Visningar
916
M
Övr. Hund Min tik är väldigt morgontrött och sover gärna till 12 om hon får. I morse tjurade hon lite över att behöva kliva upp klockan 10 då...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: J3O
·
B
Övr. Hund Flummar runt lite på nätet hittade en sida om Flatcoated Reteriver. Vilka härliga hundar! Ett par på min gata har köpt en liten flat...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: belzebub
·
M
Övr. Hund Passar för mina krav? Vi ska skaffa en hund nu om vi köper ett bra hus med stor trädgård :love: Tidigare har vi haft en Cockersspaniel...
Svar
14
· Visningar
2 014
Senast: sussisus
·
M
Övr. Hund Men vet någon capriset för de här hundraserna (gärna med stamtavla): Golden retriever Engelsk Cockerspaniel Èpagneul breton...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Vaccan
·
M
Övr. Hund Jag har undrat lite om det här med hund. Ni som har tid får gärna svara. Hur lång tid tar det för en "normalsmart" valp att bli...
Svar
10
· Visningar
1 603
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund Min tjej har efter en längre tids konvalescens blivit helt(?) frisk :) och jag har nu dragit igång träningen på allvar. Bl.a. kör jag...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Excellent
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp