Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund http://community.webshots.com/photo/90829792/90830140peByPV Nyvaken i soffan...
Svar
5
· Visningar
1 384
Senast: Vicku
·
S
Övr. Hund min bebis e nu född.. Han föddes i söndasnatt klockan 02.17.. han med sitt svarta hår =) Åhh vad han e söt.. hans namn e Romeo å jag får...
Svar
9
· Visningar
1 630
Senast: Sandrooo
·
G
Övr. Hund Denna länken kom på en mailing lista som jag brukar läsa. Jag tänkte att jag kunde lägga den här om det är någon som har lust att hjälpa...
Svar
14
· Visningar
1 998
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Övr. Hund Idag skulle jag skola in Nixon på dagiset som jag börjat arbetsträna på. Han var jätte duktig när vi satt där man kommer in, i stora...
2
Svar
24
· Visningar
3 084
Senast: Dean
·
D
Övr. Hund Min lilla dvärgpinscher fick ju diabetes för ett par veckor sedan. Jag vill bara uppmuntra alla andra med diabetessjuka hundar att det...
Svar
2
· Visningar
1 935
Senast: knyttet
·
Övr. Hund Funderar fram o tillbaka mycket nu. Mycket talar för att kastrera min lilla hund, men vad tycker ni? Han har överbett och bär kanske på...
Svar
19
· Visningar
2 544
Senast: Ginger
·
B
Övr. Hund Har en handhund på snart 1 år. Har nu några dagar fått besök av grannens tik som också är ca 1 år. Vems fel är det om det skulle sluta...
Svar
13
· Visningar
1 818
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Hej, jag har ett litet problem med min 12-åriga blandrastik. Hon har matvägrat några dagar och är inte sitt pigga jag som hon var för en...
Svar
5
· Visningar
1 650
Senast: Ryttarsmurfen
·
J
Övr. Hund Har idag frågat mina grannar om deras hundar då jag tycker lite synd om dom: Dom bor på toaletten nere i huset med en grind för dörren...
Svar
4
· Visningar
1 662
Senast: **BORTTAGEN**
·
W
Övr. Hund Försök att övertyga mig om varför just Schäfer är den bästa hundrasen ;) Jag vill ha en Schäfer :D Men det kommer inte in någon...
Svar
7
· Visningar
1 444
Senast: never_the_less
·
T
Övr. Hund Vill ha några riktigt bra förslag. Har velat fram och tillbaka nu i nåt år men det blir nog en vovvsing till sommaren 2004 eller hösten...
2
Svar
28
· Visningar
3 197
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund ..var det en reporter som "gick på" folk som inte hade sina hundar kopplade. Först sade reportern till en engelsktalande att han skulle...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
21 398
Senast: LIA
·
Övr. Hund Upptäckte för ett ganska bra tag sen att snutteponken har en liten brun upphöjning. Det gick och klösa bort en bit så jag trodde det...
Svar
0
· Visningar
3 186
Övr. Hund Kommer vår gamla Elin att fara till himlen. Hon skulle fylla 13 nu i oktober men hon har tydligt visat oss att hon inte vill leva...
Svar
12
· Visningar
1 765
Senast: Mithra
·
B
Övr. Hund MIna föräldrar har en golden retriever som är 13 år. Han haltar på alla benen, har problem med höfterna, matvägrar flera gånger/vecka...
Svar
5
· Visningar
1 728
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Såg i en annons att det fanns antiskällhalsband. Är det någon som har erfarenhet av ett sådant? Mia
Svar
4
· Visningar
2 060
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min tik började löpa igår, har fortfarande ett par dagar kvar att bestämma mej för om hon ska paras eller inte... Har varit hos vet...
Svar
13
· Visningar
2 468
Senast: julia_v
·
A
Övr. Hund Jag åkte in till vet med min 7-åriga blandras tik för 3 veckor sen för hon hostade slem och andades väldigt tungt... Då sa dom att det...
Svar
1
· Visningar
2 746
Senast: wera
·
M
Övr. Hund Våran hund, en wesite-tik på 10 år, kissar mycket inne. Hon är ensam inne från halv 8 tills halv 5 på vardagarna, länge jag vet men så...
Svar
14
· Visningar
2 585
Senast: wera
·
H
Övr. Hund I tisdags förlorade jag min älskade vovve Andrea. Våran nu enda hund, Isadora, är så ledsen. Hon bara ligger hela dagarna och stirrar...
Svar
7
· Visningar
1 621
Senast: Hekate
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Försäkring
  • Hur få bort fåglar ur ligghallen?

Hästrelaterat

  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor
  • Trögt att sälja häst nu?

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp