Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är mållös - nu har jag mött tre personer de senaste veckorna (en vuxen man som "alltid haft hund", en vuxen kvinna samt ett 9årigt...
2
Svar
31
· Visningar
8 454
Senast: SandraW89
·
Övr. Hund Är det nån här som har nåt förslag på en leksak som är liten nog att ha i fickan, tålig nog till att kampa med och som piper? Ska ha...
Svar
13
· Visningar
1 382
Senast: paradox
·
H
Övr. Hund Våran labbe på 11,5 år har nu under en tid andats konstigt. Det låter väldigt ansträngt och tungt när han blir till sig och när han...
Svar
5
· Visningar
2 821
Senast: ripabbe
·
Övr. Hund Tio månader har gått sen jag hämtade min lilla gurka, så idag fyller han alltså ett år. Hur det nu kunde gå så fort vet jag inte, men...
Svar
12
· Visningar
1 279
H
Övr. Hund Tänkte sy reflex västar till hundarna (typ utseende tjänstetecken ) Men vill ha tag i flouriserande tyg i neongult eller orange. VART...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Pudlan
·
W
Övr. Hund Har ju flyttar in till stan nu och har då ca 15min gåväg till affären. Har en hund som inte varit bunden så många gånger i livet och ena...
2
Svar
38
· Visningar
2 946
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag har en dvärgpudel på 2 år, som är lite skällig av sig, endast när det ringer på dörren/någon kommer in. Jag har läst de trådar jag...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Jag måste bara få visa bilder på min nya hund Elvis! Efter mycket velande fram och tillbaka så kom han äntligen hem till oss igår. Allt...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: Rie
·
Övr. Hund Ja, skor hit och skor dit, men jag har insett att jag behöver vettiga skor när jag är ute och traskar i skogen med damerna. Någonting...
Svar
19
· Visningar
2 269
Senast: Buongusto
·
Övr. Hund Jahapp. Så har man varit på utställning och fått två kritiklappar skrivna på tyska. Jag kan inte ett ord tyska! Inte heller är jag säker...
Svar
17
· Visningar
1 523
Senast: Hast-hund
·
Övr. Hund Jag har två hundar, en Rottis och en GD, jag vill lära dom att spåra upp hästskor:laugh: Med fem hektar hagar och två hästar varav en...
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Nu är jag hur lycklig som helst. Vid mina fötter ligger världens klokaste, vackraste och mest underbara schäfer som finns. Kan berätta...
Svar
9
· Visningar
1 239
Senast: Disen
·
Övr. Hund Titta vilken cool räddningshund! :laugh: http://imgur.com/FYrNd.gif
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: GotAsecret
·
Övr. Hund Har en massa spillbitar med kött och en del senor över från rådjur och tänkte ha det som belöning till hunden i små bitar. För att det...
Svar
10
· Visningar
1 244
Övr. Hund Man tycker man har nog med en hund men nog tusan måste man ha en till ;) Har en bullehane på 1 år och 7 månader och har redan innan jag...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Here we go.... Min sambo och jag har separerat, vi hade tre hundar ihop. En av dem fick hastigt lämna oss förra veckan då han plötsligt...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 488
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Finns det råd att få tro..Min hund har gått tillbaka i allt vi lärt oss känns det som...på hundkursen sist skulle vi spåra som jag...
Svar
11
· Visningar
9 863
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort. För fem år sedan köpte min syster en valp, blandning mellan schäfer/dobermann. Jättesnäll och...
Svar
16
· Visningar
2 046
Senast: Disen
·
Övr. Hund Vi har en liten, ganska tuff cockepoo-hane på 4 månader. Han är framåt, inte rädd i nya miljöer, inte riktigt skygg för fordon, men han...
Svar
8
· Visningar
2 362
Senast: skuggi
·
G
Övr. Hund Jag har jättedålig koll på det här med hur färger nedärvs osv. Men om en ljus valp föds med svart nos och vid fem veckors ålder...
Svar
8
· Visningar
6 644
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp