Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

V
Övr. Katt Har ju bara en katt, Nils -men han borde ju få ha sällskap när inte jag är hemma, stackarn sover när jag är borta och är på bushumör...
Svar
12
· Visningar
938
Senast: knytt
·
R
Övr. Katt .kom jag på namn till Lilla Blås bebisar. Jag hade ju velat ha hanar i kullen.....då var namnen redan klara men nä...såklart får jag en...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Betsy
·
A
Övr. Katt Tänkte ge bort min grannes.... :devil: Grannkisse kom in och hälsade på idag (öppen balkongdörr) och hade mage att skapa vääärldens...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Anna_K
·
J
Övr. Katt Min 8 månader gamla katt är bara så smart! Idag köpte jag en ny leksak åt katterna; en mus som man "drar upp" i ett snöre, så hoppar...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: Callelina
·
Övr. Katt I lokaltidningen idag är det reportage om en jättefin katt som polisen tagit hand om. Den har troligtvis blivit påkörd och har en trasig...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hur brukar ni göra för att få bort fästingar? Min kisse har fått en på nosen, just där morrhåren är. Jag brukar bara rycka bort dem men...
Svar
1
· Visningar
609
Senast: Humlan2
·
C
Övr. Katt från \"vanlig\" kattsand till Toa-Lätt (papperspellets)? Tror ni att det skulle funka att byta? Mina katter har haft den traditionella...
Svar
8
· Visningar
8 449
Senast: LitenIsa
·
A
Övr. Katt En liten fråga. Har märkt att ibland när min katt nosar på något så gapar hon efteråt. Vad kan det bero på? Det ser jättefånigt ut :smirk:
Svar
8
· Visningar
6 380
Senast: Ammi_L
·
Övr. Katt Köpte en kattmöbel till mina katter för ett par månader sedan. Igår när jag kom ut i hallen där den står så ser jag att ena katten...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Moniq
·
X
Övr. Katt Ok har nu hämtat hem en misse igår :) en korsning långhårig/bondkatt nåting :D och skulle vilja ställa några frågor till er kloka. det...
Svar
10
· Visningar
905
Senast: Xenox
·
Övr. Katt vilket medel är bäst att använda för att bli av med öronskabb? Vi har en kattunge som är 8 veckor som har fått en början till öronskabb...
Svar
5
· Visningar
1 701
Senast: taccotad
·
I
Övr. Katt vart köper man det billigaste nätet att sätta upp på balkongen?i västerås? eller finns det andra lösningar? jag vill verkligen ha ut dom...
Svar
14
· Visningar
2 807
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Idag när jag gick upp så låg Abbie och Yoga och tvättade på varandra. Samtidigt !! Alltså inte så att dom byttes av utan Abbie tvättade...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Någon som har bra tips på hur jag ska få kattungen att äta sitt torrforder och inte den andra kattens och hur jag ska få den andra...
Svar
2
· Visningar
805
G
Övr. Katt Min mammas ena katt är försvunnen sedan fem dagar tillbaka. Mina föräldrar har letat överallt i hus, bodar, stall, utekoffertar, diken...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: Filuran
·
Övr. Katt Min katt är borta... Puts väck :(... Har varit borta nu i 7 dagar. Jag vet att folk inte säger att det är länge och det är hans första...
Svar
4
· Visningar
707
Senast: _moa_
·
V
Övr. Katt Min Nils, snart tio månader blev kastrerad för lite över en månad sedan. Nu efter det är han jobbigare än nånsin, det är ett evigt...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: Kat
·
C
Övr. Katt Har en innekatt som snart e ett år gammal. Hon har alltid varit jätteduktig att gå i lådan men nu har hon kissat i en fåtölj 2 ggr...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Raeman
·
Övr. Katt I morse hände det som man glömt bort kan hända när man har kattungar.... 3½ veckor gamla tjejen visade sej ha ett gravt hjärtfel och...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Här har man köpt sig en snygg hane från utlandet och bereder sig på att få vänta tills han är ca 8 månader tills man kan hämta hem honom...
Svar
2
· Visningar
616
Senast: Kat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp