Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

X
Övr. Katt Idag har vi fått hem våran lilla kattflicka. . Hon fick namnet SCSI (uttalas "Skassi"). Hon är så sööööt :love:
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Jag har så länge läst om alla som lägger in trådar här och berättar om hur underbart det är att få hem sin katt. Och nu äntligen är det...
2
Svar
29
· Visningar
1 586
Senast: Ammi_L
·
  • Låst
Övr. Katt Jag har fått en renrasig liten tös :) Min första självklart får hon heta Modig Korn´s Born To Be Champion :love: Hon är ett brittiskt...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: mandalaki
·
R
Övr. Katt Vår lilla kattflicka måste vara det kåtaste på 4-ben just nu! :D Igår gick hon och la sig och sov ngr timmar medan vi tittade på TV...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: DeCloe
·
M
Övr. Katt All information önskas om Norsk Skogskatt. Tack på förhand. M vH M
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: mannis
·
Övr. Katt Måste bara visa: den här köpte jag till Hanoo i helgen. Hans lilla är så fult och slitet, och han vill ha något att sitta på ute i...
2
Svar
28
· Visningar
3 915
Senast: mandalaki
·
L
Övr. Katt Funderar på att i framtiden ev skaffa en Perser. De jag har haft förmånen att träffa på har varit lugna, snälla och extremt gosiga. Är...
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Nin
·
Övr. Katt Ny kisslåda = \"skitkul\"! Jag har köpt en ny kisslåda till lilla Tipp-Ex. En med lock och lucka, och hon bara ÄLSKAR den!!!! Springer...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: PollyPlummer
·
Övr. Katt Mamma såg en lapp på affärn här i byn förra veckan där nån jävla idiot försöker sälja kattungar som är bara 6 veckor :cry: :( :mad:. "De...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt :love: De blir ju tre veckor nu på måndag och deras personligheter börjar visa sig :D Den mörkblå killen är nyfiken och framåt, den...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: humlanotrocadero
·
M
Övr. Katt Snart kommer min nya katt, och jag ska i samma veva flytta med min nuvarande katt som är 2½ år. Tips? Hur länge bör jag vänta innan jag...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: mizzcat
·
Övr. Katt ..det är frågan! Jag har ju haft mina kissar, Sammi och Chivas, på RC Indoor nu sen kattungarna flyttade (3 mån), men eftersom Sammi...
Svar
19
· Visningar
1 436
Senast: Sol
·
Övr. Katt Funderar på att skaffa en katt till, eftersom vår ena mise avlivades för ett tag sen. Vi behöver en musjägare till i stallet. Var och...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag har för första gången hört om en kull nära som har 2 pappor. Min fd grannes katt. Fler som varit med om det? Annars har man ju bara...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: MrsScabtree
·
M
Övr. Katt Funderar på att sy ihop såna där små gulliga katthus mm. Ev. ett burskynke..... men vart vänder jag mig för att få tag på de "håriga"...
Svar
3
· Visningar
1 285
Senast: Sassy
·
F
Övr. Katt Jag har precis tagit hand om en liten kattunge. Jag hade redan innan en 4 årig kastrerad hankatt och de kommer mycket bra överens. Himla...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: cruella
·
B
Övr. Katt Mitt dåliga samvete skriker för stackars kissen :cry: undrar om han är ensam alldeles för mycke? Sambon å jag bor i en tvåa..båda...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: Sassy
·
Övr. Katt I novemver 2003 flyttade vi till vår nuvarande lägenhet inne i stan. Våra katter var ute när vi bodde på landet men nu har de varit...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: amalia
·
O
Övr. Katt någon mer som har en katthona som rengör sig ovanligt mycket "där nere"? min har gjort det nu i flera år och jag fattar inte det...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: skuggi
·
T
Övr. Katt I strax efter midnatt när jag var på väg hem tillsammans med min syster och hennes kille fick vi se en kattunge komma springandes på en...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp