Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min mor och jag gick en runda på ca 45 min i skogen i lördags, och fick genast sällskap av mina båda katter som var ute. Glatt jamande...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Guatemala
·
R
Övr. Katt Nu är det så att ja har en liten katt-tjej på snart ett år som äter p-piller. Men förra veckan flyttade vi, så pillret glömdes helt...
Svar
9
· Visningar
1 056
Senast: reykurboy
·
Övr. Katt Nån mer än jag som är ägare till en sån lite sötnos? Eller en Devon kanske? Skulle va kul å veta bara =)
Svar
7
· Visningar
996
Senast: Cattiz
·
F
Övr. Katt Är det någon som har koll på vad de katterna heter, för visst finns det en kattras där de inte har hår på kroppen? :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 005
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt Tjuvlyssnade på en kvinna idag som hämtade hem sin katt från djursjukhuset. Honkatten hon hade var tydligen en utekatt som hade blivit...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 168
Q
Övr. Katt Varför har vi människor släppt lös katten så att den vandrar på annans mark utan någon som helst tillsyn. Samma regel gäller för katten...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: lisa
·
D
Övr. Katt Vi ska åka ca 70 mil, fördelat på två dagars bilåkande. Katten ska med, har vi tänkt, men hur är det bäst att transportera honom? Vid...
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: lisa
·
Övr. Katt Mest roliga! :D Jag har en låda längst ner i min bokhylla där jag har fotoalbum och sånt i. Det är en halvt genomskinlig låda med små...
Svar
9
· Visningar
960
Senast: MissFideli
·
S
  • Låst
Övr. Katt Ännu har vi inte lyckats hitta någon ägare till kattungarna som hittades mitt ute på landsvägen häromkvällen. De som bor i det enda...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Nu är hon kastrerad iaf. Det gick inte smärtfritt, tydligen började hon protestera redan när dom skulle lyfta henne från bordet till...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Om två veckor får ja å pojken hem våra 2 katt bebisar :love: Sötast i världen två små sköldpaddsfärgade kisse systrar =) Men nu e d ju...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag skrev nyss en tråd om min katt som dog idag. Vi har lämnat honom hos veterinären och dom skulle ordna med kremering, vi får askan om...
Svar
3
· Visningar
2 583
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det här hörde jag i lokalradion för en stund sen: En ung tjej berättade hur hon rastat sina hundar intill en större väg. Från en bil...
2
Svar
22
· Visningar
1 260
Senast: merenwen
·
Övr. Katt Är det nån som vill hjälpa mig att hitta på ett bra namn till min hemsida som handlar om mina 2 katter Tiger och Mimmi...? Har själv...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Våran lilla katt, Rut, dog i morse. :cry: Han började bete sig konstigt i måndags, han var trött och låg och vilade mycket. Jag tänkte...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt I torsdags fick vi hem vår lille Harry. Han är bara 8 veckor, ja jag vet att det är alldeles för tidigt, vet att dom ska vara 12 veckor...
Svar
1
· Visningar
678
Övr. Katt Min älskade kisse är sjuk. Han bor inte hemma hos mig, utan hos mina föräldar psom bor på en gård. Där har han och hans katt kompis ett...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Splittan
·
S
Övr. Katt ...höll jag på att nästan köra över på väg hem från stallet ikväll. De satt mitt på vägen och började skutta fram mot bilen. Jag klev...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: realist
·
C
Övr. Katt Min katt spyr vad jag anser ganska ofta.Hon har iaf inte spytt så ofta tidigare.Ibland är det hårbollar och ibland bara blankt.Ska prata...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: alazzi
·
Övr. Katt Nu har Tussilago varit hos oss i 6h. Vår katt sedan innan, Lizzy, spottar och fräser en hel del. Tussilago burrar upp sig och fräser...
Svar
4
· Visningar
703

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp