Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Jag skulle behöva lite tips av er som har flera katter och inte har skaffat katterna samtidigt. Själv har jag haft en ensam katt...
Svar
1
· Visningar
1 225
Senast: Icebabe_1
·
M
Övr. Katt Finns det någon uppfödare av denna ras nära eller i jämtland. Var på kattutsällning i helgen och såg denna stiliga katt.
Svar
3
· Visningar
1 399
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt \"Step-in\" sele Såg hos veterinären häromdagen att de sålde "step-in" selar/koppel för katter. Tyckte att det verkade väldigt smidiga...
Svar
7
· Visningar
2 233
Senast: Ritz
·
Övr. Katt Jag har ett akut problem (igen)! Jag har blivit bortbjuden över helgen och om jag åker så blir jag borta fredag morgon till söndag...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: Houdinie
·
N
Övr. Katt Min skogishona på sju månader kunde gott lägga på sig lite mer hull. Hon äter normalt Hills Kitten, men får kokt torsk som tillskott...
Svar
13
· Visningar
1 605
Senast: NinaNina
·
Övr. Katt jag behöver verkligen hjälp! hela vintern har gått och jag har inte borstat på min fina perser/turskisk van- korsning nånting, eftersom...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Priscilla
·
Övr. Katt jag håller på och bygger en klöspelare till mina katter, men var får man tag i hampa-rep?? :confused:
Svar
11
· Visningar
3 313
Senast: Millimetern
·
Övr. Katt Medaljong, tår och vitt på magen alltså. Yogas bror har lämnat en kull med sånna tillsammans med en hona med synlig magfläck. Nån som...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: loveponies
·
G
Övr. Katt ...sista p-pillret är det normalt att katten kommer igång och löper igen? När bör man bli orolig?
Svar
2
· Visningar
723
Senast: glimmie
·
A
Övr. Katt Jag tänkte att jag ska testa Everclean, eftersom jag hört så mycket bra om den kattsanden. Är det någon som kan ge lite tips på vilken...
Svar
13
· Visningar
5 815
Senast: elbereth
·
V
Övr. Katt Hej, jag undrar om det är någon som skulle vilja dela med sig lite info om rexkatterna. Jag skulle vilja veta lite om hur rasen är...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: adore
·
L
Övr. Katt var som bara tvungen att lägga in bilder på stallkattens bebisar. så underbara :love: kattbild 1 å så en till
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: lotta_k87
·
Övr. Katt När börjar kattungarna spinna? kan de spinna från första början? :confused:
Svar
12
· Visningar
6 082
Senast: Kiddo
·
K
Övr. Katt Jag är en av dem som predikar högst om detta med kastrering av huskatter. Men nu har jag tystnat i ämnet... Min hona är nämligen dräktig...
2
Svar
20
· Visningar
1 820
Senast: _karamell_
·
Övr. Katt När Yoga är gosig ser hon nästan hög ut, alldeles suddig i blicken, en stor droppe på näsan och morrhåren rakt fram. Ju större droppe...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: sanwan
·
M
Övr. Katt Skulle för skoj skull kolla min honas spenar i går fast det bara gått en vecka sen parning, ville se hur det utvecklar sig. Spenarna...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: MissDaisy
·
A
Övr. Katt Det var evigheter sen jag hade kattunge hemma och jag kan inte heller påminna mig att jag hade det här problemet med min gamla katt, så...
Svar
1
· Visningar
702
Övr. Katt Jag behöver råd om kattlucka med låsanordning. Jag bor på en gård med fem katter förutom mina två, och jag vill helst inte ha in hela...
Svar
12
· Visningar
8 377
Senast: Lena_B
·
Övr. Katt Ja faktiskt ! Det har kommit en apparat som pejlar reda på katten på 1-4 km avstånd. Häftigt va? Mottagaren sätter man i halsbandet och...
Svar
3
· Visningar
2 908
Senast: elbereth
·
T
Övr. Katt Tänkte höra hur många som varit jourhem åt div. katthem och era erfarenheter av det? Är det fler än jag som har varit med om detta sätt...
2
Svar
20
· Visningar
1 904
Senast: Ammi_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp