Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt :cry: :cry: Det är som så här att jag saknar mina katter så fruktansvärt mycket så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Under de...
Svar
11
· Visningar
1 881
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Idag har jag lånat sambons digitalkamera och självklart fick mina urgoa kissar agera modeller :D Obs! Ta bort http:// och tryck enter...
Svar
12
· Visningar
2 329
Senast: Plingplong
·
M
Övr. Katt Min katt har de senaste dagarna flyttat in i en låda, där sitter hon och tittar hela dagarna :) så här kan det se ut..(stirra er inte...
2
Svar
21
· Visningar
3 733
Senast: **BORTTAGEN**
·
N
Övr. Katt Fråga om kattungar i annan \"kattfamilj\" än deras egen. Har en liten fråga om kattugnar ihop med andra "vuxna" katter jag hoppas jag...
2
Svar
23
· Visningar
4 113
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt Hur skall man hantera en katt som är agressiv? Skall en agressiv katt som anfaller hundar och kanske barn, få gå lös ute? Vad skall man...
Svar
4
· Visningar
2 646
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu har vi skaffat en liten kissebebis! Allt går bra, han är ursöt, går på lådan och är snäll och go! Han verkar dock vara lite kräsen...
Svar
11
· Visningar
1 154
Senast: Sara_S
·
S
Övr. Katt vet någon här varför katter ibland tvättar en på armen? Min ena gör det ibland då hon sitter i knä och jag kliar henne. Är det brist på...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: cruella
·
Övr. Katt Nån som har en ragdoll här? Vi har nämligen planer på att köpa en :)
Svar
17
· Visningar
2 468
Senast: cararv
·
Övr. Katt kan ju va kul o höra vad som är vanligast/ovanligast?? Mina heter : Änglatuss Kosmos och Pytteliten och så hade vi en som hette Gismo...
36 37 38
Svar
757
· Visningar
51 824
Senast: Nemo1
·
E
Övr. Katt jag starka funderingar på att skaffa en misse till och det lutar åt dessa katter..men jag bor i en lägenhet och har nu hört ryktas om...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: shazny
·
Övr. Katt Jag måste bara säga att jag blir så arg när jag hör folk som säger: "Jag hatar katter". Jag tar det som en personlig förolämpning då jag...
Svar
17
· Visningar
1 723
Senast: Petronilla
·
B
Övr. Katt Är det någon som har erfarenhet av dessa skönheter? Hur är de i sättet? samt vad ligger priset på en Birma? :bump:
Svar
5
· Visningar
6 063
Senast: Andri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37
  • Glass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp