Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
  • Låst
Hästhantering Slänger in en liten fråga till er med shettisar/mini shettisar. Vad ger ni era hästar för grovfoder och ev för kraft foder?
Svar
1
· Visningar
709
Senast: IngelaH
·
A
Hästhantering Hej! :) Hur tar man bort gamla trådar som man själv har skrivit? Känner att jag inte har någon nytta av dom längre :)
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Speedway
·
Hästhantering Hej! Jag har precis börjat rida ett sto och jag och en vän testade att rida ut (hon har en valack) på en promenad i skogen. När jag...
Svar
13
· Visningar
707
Senast: Candra
·
Hästhantering Jag och min dotter har blivit halvfodervärdar på en ardenner som blir istadig och vägrar gå framåt, ryggar ner i diken när vi rider ut...
Svar
3
· Visningar
706
Hästhantering Osäker på om detta är i rätt forum, rätta mig om jag har fel! Jag undrar om ni har några roliga tips utöver det vanliga att aktivera...
Svar
1
· Visningar
700
Hästhantering Under hela sommaren har mina tre ston gått tillsammans i på bete vilket har fungerat bra. De två lite äldre (14 år och 7 år) stona har...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Magnum
·
Hästhantering Skulle behöva lite tips och idéer då inspirationen och motivationen för närvarande tryter och det helt enkelt är enklare att bara låta...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: ylvalill
·
Hästhantering Har valet mellan 1 liten c-ponny welsh sec B på 4 år eller new forest på 4 år, mellanstor c ponny. Vad hade ni köpt? (Samma pris och...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Magnum
·
Hästhantering Jag har länge haft en häst som älskar gräsrötter den här delen av året då gräset inte växer. Sonen ärvde (o)vanan, men ingen av de andra...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: moiran
·
Hästhantering Hej! Jag har tre hästar (valacker) som går tillsammans på lösdrift och står inne tillsammans. Två av dem har vi haft i ca ett år och den...
Svar
2
· Visningar
687
Q
Hästhantering Jag funderar på att köpa en häst som står ca 60 mil i från mig. Finns det bolag som har tjänsten att de kör hästar? I sånt fall...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Curta
·
Hästhantering Min shettis som gått med en stor häst i flera år har plötsligt börja vända bakdelen mot den andra och sparka rakt på den. Hon har aldrig...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Cattis_E
·
A
Hästhantering Jag har en ettårshingst (två år vid årsskiftet) och funderar på om det finns möjlighet att visa honom i höst. Har läst att det finns...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Masse
·
Hästhantering Nu kommer perioden då hästen sätter päls. Så ge mig era bästa tips för stt bygga upp en fin glansig päls till sommarens tävlingar 👌
Svar
4
· Visningar
670
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Nu är det så att där min medryttarhäst står, där går en annan häst, ett 27 årigt halvblodssto som jag brukar rida eller köra ibland för...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Piraja
·
J
Hästhantering ;)Jag vill ha hjälp en ponny som jag rider han huger i boxen mot andra inte mot mig,Men mot andrar så dom kan bli rädda det tycker ej...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: iNHALE
·
Hästhantering Är det någon som har dessa? Som vill sälja de. Finns det fler männsikor här inne som tittat och håller på med detta? PNH alltså...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: fjordtokan
·
Hästhantering Min häst snärtar mycket med svansen vid ridning och i stallet flyttar han svansen så den ligger åt höger ganska mycket. Någon som vet...
Svar
3
· Visningar
659
Senast: tuaphua
·
F
Hästhantering Har nu haft min ponny i 3 år och hittills inte åkt iväg med han någonstans, har försökt träna han regelbundet med transporten men det...
Svar
1
· Visningar
650
Hästhantering Hej! Har ngn tips på en riktigt bra hästbok om bl.a sjukdomar ? Gärna m mkt bilder!
Svar
1
· Visningar
650
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp