Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det någon som vet om dessa bett finns att få tag på i sverige? De verkar helt suveräna och vad jag förstår så är det ett helt nytt...
Svar
4
· Visningar
2 388
Senast: svea
·
A
Utrustning Vaffö e det egentligen bättre att ha 3-delat än 2-delat???? E 3-delat skarpare???? :banana:
Svar
6
· Visningar
1 623
Senast: Amia
·
P
Utrustning Har em ny Amerigo dressyrsadel som jag håller på att rida in. Problemet är att man kan inte fästa "schabrakstroppen" i stiglädren pga...
Svar
12
· Visningar
1 886
Senast: Beppo
·
O
Utrustning varför? hur hårt ska dom sitta..vart fäster man dom?? :confused: :confused:
Svar
8
· Visningar
2 648
Senast: _otursbarn_
·
L
Utrustning någon som har något av dessa täckena? "RAMBO SUPREME" eller "RHINO WUG PLUS TURNOUT"?? och som kan ge lite åsikter om dessa täckena...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: Lydia
·
Utrustning Någon som har en sådan??? Är inne på att köpa en sådan till min islandshäst. Men är itne helt säker ännu. Tycker den verkar väldigt...
Svar
1
· Visningar
2 177
Senast: Korsning
·
B
Utrustning Köpte såna MH-stövlar med dragkedja bak för ca 1 år sedan, de höll knappt i nåra månader först gick första dragkedjan , sönder och kort...
Svar
14
· Visningar
2 240
Senast: Sesselja
·
B
Utrustning misstänker att min häst inte tål vanligt bett, hon har haft blåsor i munnen så länge jag kan minnas, men som nästan har försvunnit nu...
Svar
12
· Visningar
1 956
Senast: Rowena
·
W
Utrustning Någon som har erfarenheter av dom? Har dom bred tunnel? Har en Bred överbyggd C-ponny jag ska ha sadel åt...runt 100 grader över ryggen.
Svar
13
· Visningar
2 405
Senast: Rowena
·
A
Utrustning Ville bara höra med er alla vad ni har för erfarenhet av denna sadeln!! tackar på förhand!! :banana:
Svar
2
· Visningar
1 363
Senast: Sirisiri
·
Utrustning Någon som har koll på vart Rambo-täckena är mest prisvärda? (eller ev Rhino). I sthlms-området eller på nätet. Funderar på deras...
Svar
5
· Visningar
1 792
Senast: EmelieR
·
F
Utrustning Hejsan! Jag undrar om någon har koll på hur vida griffins sadlar är. Jag tänker på deras flatback cc. Den finns ju i normalvidd och...
Svar
7
· Visningar
1 693
Senast: Bubbla
·
B
Utrustning Med tanke på vilka läskiga olyckor som händer ibland där hjälmar spricker, funderar jag på vilken modell/märke av hjälm som är säkrast...
Svar
2
· Visningar
1 439
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning vilket är skonsammast? e de de tredelade?? :confused:
Svar
14
· Visningar
1 968
Senast: **BORTTAGEN**
·
Q
Utrustning vilka rättigheter vid \"sned sadel\"? Jag köpte min sadel i okt. för två år sen. (strax efter att jag skaffat min häst) Hästen min har...
Svar
3
· Visningar
1 774
Utrustning En häst i "mitt" stall har gjort sig illa på nåt i hagen och fick då ha bandage på sig på nätterna ett tag. Han lindades med elastiska...
Svar
4
· Visningar
1 604
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Är det någon av er som har märkt att halsarna på era täcken är för korta!? Köpte ett flugtäcke i sommras, men hästen fick ta i för kung...
Svar
2
· Visningar
1 450
Senast: Corax
·
Utrustning Någon som har termotäcket från Börjes? Det där vinröda för knappt 300 kr? Hur är storlekarna? (Min häst är rätt nätt över bogarna, men...
Svar
4
· Visningar
1 687
Senast: Lydia
·
E
Utrustning vid värdering av sadel - får man med något slags 'intyg' eller bevis? tänkte att det kunde vara bra att fråga efter vid sadelköp, där...
Svar
5
· Visningar
2 003
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Utrustning Ni som har pojkvänner/killkompisar som rider,,, vad har de på sig under ridturerna....Min pojke vägrar att sätta på sig ett par ridbyxor...
Svar
16
· Visningar
4 906
Senast: alisson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp