Bukefalos 28 år!

04:ornas tråd edition 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 04:ornas tråd edition 7

usch vad tråkigt, hoppas verkligen dom kryar på sig snabbt båda två. Våra hästar har inte haft så många fästingar i år, förra året var mycket värre.. men i för sig så räcker det väl med en för att de ska bli smittade.

*kl*

Dobby växte ur sin dressyrsadel i våras så har bara ridit i hoppsadeln nu. Har fått prova en kompis Pfiff Amaretto ett tag och den ligger väldigt bra på honom så hittade en begagnad för hyfsat pris och var och hämtade den igår. Så idag ska jag provrida den :bump:
 
Sv: 04:ornas tråd edition 7

vad trist att båda hästarna är drabbade :(

Rebecca hade ännu högre titer än din gamla häst men henne märkte vi inget spec på förutom balansrubbningen i transporten.
Henne behandlade vi men tveksamt om de hjälpte på henne faktiskt.
Dom vill ju ha prov senare för att se om infektionen är i början/slutet eller aktiv överhuvudtaget.
Förstår att det känns förjäkligt för dig men de är väl bara att vänta o se vad som händer, de värsta som finns.
 
Sv: 04:ornas tråd edition 7

Det lustiga är att jag har plockat bort 2 lr 3 på dom var. :crazy: Men som du säger, en räcker.. surt!

Kul! Då kommer du ju ha lättare att sitta emot när han lägger iväg och blir stark. Liiite lättare att dressyra i en riktig dressyr sadel med ju. :)
Hoppas den ligger super. :)

Ft ryttare: Ja, bara att vänta och se. surt men sant.
Får hoppas båda repar sig snabbt. :)
 
Sv: 04:ornas tråd edition 7

Hej, pga att tråden gått över 1000 inlägg, har jag flyttat över ett par inlägg till en ny tråd att fortsätta diskutera i.

Mvh

Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp