Bukefalos 28 år!

07:ornas tråd nummer 7.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 07:ornas tråd nummer 7.

Då hade du tur, enda gången jag sett någon bli sparkad i ansiktet så bröt hon näsan, käken på båda sidorna och benet under ögat. Fick även sårskador och blev allmänt demolerad i ansiktet. Det var riktigt obehagligt... och hon hade en jävla tur att läkarna lyckades pussla ihop allt igen.
 
Sv: 07:ornas tråd nummer 7.

Min kommer inte direkt att göra några starter iår mer än kvalitets och fyraårskvalet i dressyr samt någon eller några cr i hoppning om jag inte bangar innan, lätt att vara kaxig när hästen vilar) för att komma ut bland folk.

Vi kommer satsa på mer träning och verkligen kunna befästa alla grunder och vara väl förberedda inför säsongen som femåring sedan. Sen att jag sitter mitt i sista terminen av fyra års studier på verkar givetvis en del, då jag satsar helhjärtat på exjobb etc första halvan samt att fixa ett jobb och komma in i det.. Därför ligger vi lågt på tävlingsfronten iår.
 
Sv: 07:ornas tråd nummer 7.

Nu stänger vi 07'ornas tråd nummer 7, eftersom det är över 1000 inlägg och en herrans massa sidor.

Nästa som har något kul att berätta om sin häst, får starta en ny tråd :bow:

Mvh

Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Veterinär är preliminärbokad tills imorrn kan jag väl börja med. Häst av det kraftigare slaget, ej i perfekt hull men smalare än han...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 903
Senast: wtf
·
S
Utrustning Usch! Jag känner mig som världens mest hemska hästägare, en djurplågare!!!:cry: Pållen min har väldigt lätt för att få skav, sår, exem...
2
Svar
30
· Visningar
4 104
Senast: Magini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp