Bukefalos 28 år!

Sv: -10:orna

Idag var det dags för start för Alfas Farao igen och den här gången blev han tvåa.
 
Sv: -10:orna

Efter två misslyckade försök att själv köra premie med min lilla häst gjode vi igår trede gången gillt med annan kusk.

Tiden blev 29,0.

photo_2012-09-25_17_32_16_50620c919606ee5ad502abd1.jpg
 
Sv: -10:orna

Min tvååring gick kval idag och klarade det joggandes på 1.26,2. Det är rätt bra jobbat från att i maj inte komma runt banan ens :laugh:.
 
Sv: -10:orna

Grattis, så kul!

*kl*
Alfas Farao startar på Mantorp på måndag.
 
Sv: -10:orna

Alfas Farao startar i kval till uppfödningslöpningen på tisdag.
 
Sv: -10:orna

Alfas Farao blev tvåa i säsongsdebuten idag.
Alfas Fazer snart färdig för start och Alfas Finans är snart färdig för kval.
 
Sv: -10:orna

Den 29/3 ska Alfas Finans kvala på Eskilstuna och dagen efter det är det dags för Alfas Fazer att göra sin debut, vilket sker på Kalmartravet.
Den första startar Alfas Farao på Halmstadtravet
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Fick en/ett prickblad av min mamma som inte mått så bra. Min gissning, baserat på hennes övriga växters status, är att hon vattnat den...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: Gnist
·
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 323
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag bor i östra Småland vilket innebär att vi länge varit förskonade och inte haft varg. Sedan något år finns ett revir 5-10mil...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 054
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Någon som vet vad detta kan bero på? Jag har googlat mig blå, men hittar mest leverskador till följd av alkohol eller läkemedel...
Svar
9
· Visningar
1 400
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kyltäcke/ kylfilt
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Var vill vi bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp