Bukefalos 28 år!

via

Trådstartare
Dags för en tråd om våra nyblivna åringar kanske?

Jag har tagit ett par nya bilder på Alfas Finans idag:

finans800.jpg


finans1800.jpg
 
Sv: -10:orna

Bara för det så sprang jag ut och tog några kort :D
Vad jättefin han är via!

Här är min e. Smasher, hela flocken ville vara med på kort idag...
2011-01-11018beskuren.jpg


2011-01-11038beskuren.jpg
 
Sv: -10:orna

Tack för det!
(En hon är det faktiskt. :D )
Din är också fin. Smasherhästarna brukar vara fina, eller iallafall de jag har sett.
 
Sv: -10:orna

Haha, typiskt, jag tänkte efter innan jag skrev 'han' (få se, vad hette den nu igen? Jo Finans stod det ju... hmm... det lät som en hingst...).

Låter bra att de brukar vara fina e. Smasher :) Jag är jättenöjd med honom, otroligt snäll och trevlig på alla sätt och vis.
 
Sv: -10:orna

Vilket härligt klipp i steget! Har du inga nya bilder på min "favorit" puddingen Alfas Francois? ;)
 
Sv: -10:orna

Vad roligt att du tycker det :) Mamman har gett mig två jättefina killar, så det ska bli kul att se om de kan uträtta något på tävlingsbanan.
 
Sv: -10:orna

Jag har inga nya bilder på de andra, men jag får väl ta det någon dag. Tyvärr är de ju inte så roliga att fota så här års, de blir snyggare när de kommer ur marsvinsstadiet. :D
 
Sv: -10:orna

Vackra Finans är såld. Hon kommer dock att gå kvar här tills efter betet.
 
Sv: -10:orna

Var till kliniken idag och röntgade. Resultat: en lös benbit :(
Operation 12 april.
 
Sv: -10:orna

My Ayla
Född 21 mars 2010 Echo - Västerbo Divine
Bilden är inget vidare, den är tagen början av februari!
ayla_110205sida4.jpg
 
Sv: -10:orna

Äntligen kan man återkomma till travsidan. Vi ärvde två hästar efter en anhörig som tragiskt gick bort i cancer i år. En åring och en tvååring. Riktigt fina hästar. Återkommer till den här tråden med bild på åringen, riktigt snygg kille E : Rite on line.
 
Sv: -10:orna

Vackra Finans är såld. Hon kommer dock att gå kvar här tills efter betet.

Det blev lite ändringar i planerna, så Finans åkte till nya ägaren före betet istället. Hon åkte idag och är nu utsläppt på betet med ny kompis.
 
Sv: -10:orna

Idag har vi fotat småpojkarna. Fazer Vågar Vägra Sommarpäls fortfarande, men nu kunde vi inte vänta längre.

Alfas Fazer:
fazer.jpg



Alfas Francais (som har fått byta namn för att min man skrev fel på passansökan ...):
francais2.jpg



Alfas Farao:
farao.jpg
 
Sv: -10:orna

Jag har inte några superbra bilder på tösabiten men här kommer en ändå, man ser ju lite grann i alla fall :)

pic_1255_151496876.jpg


Pållan är underbart snäll så temperamentet kan vi inte klaga på i alla fall. Cool, nyfiken och positiv :bow:

Mvh JV
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: Lady_S
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
35
· Visningar
4 245
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
494
Trädgård & Växter Fick en/ett prickblad av min mamma som inte mått så bra. Min gissning, baserat på hennes övriga växters status, är att hon vattnat den...
Svar
2
· Visningar
388
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp