Bukefalos 28 år!

Sv: -10:orna

*kl*
Alfas Farao har gått godkänt premielopp idag på 1.30,4.
faraopremie.jpg
 
Sv: -10:orna

*KL*
Min -10 e: Quite Easy är inte riktigt klar för premie än men hon är underbar att jobba med och lär sig allt fort.

img_4816_204190973.jpg
 
Sv: -10:orna

Bild från idag på Alfas Fazer. Han premieloppar i nästa vecka.
_DSC4468.jpg
 
Sv: -10:orna

Fazer har gått godkänt premielopp idag. Tid och bild kommer sedan!
 
Sv: -10:orna

Det har trillat ner många poletter åt min Queen of Arkansas. Nu joggar hon 1.27.
Premie inom en månad tror jag.
 
Sv: -10:orna

Våran Centa är premie klar varit inne på banan och kört lite gick på 1,25 1600 meter med sällskap och själv gick hon på 1,29..
Ska prema i veckan som kommer
 
Sv: -10:orna

Tack!
Lite mallig blev jag ;). Men vi har gjort ett så bra jobb med henne. För två månader sen hade jag problem att ens få henne gå upp på banan!
 
Sv: -10:orna

Glömt att skriav Greylines Centa gick sitt premie den 17 juli joggade runt på tiden 30,8 va riktigt fin.. få se om vi kvalar henne i september-oktober och sedan siktar på att starta henne i något 2 årings lopp innna årsskiftet
 
Sv: -10:orna

Tackar!

*kl*
På fredag är det dags för första starten för Alfas Farao.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Lady_S
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
35
· Visningar
4 226
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
488
Trädgård & Växter Fick en/ett prickblad av min mamma som inte mått så bra. Min gissning, baserat på hennes övriga växters status, är att hon vattnat den...
Svar
2
· Visningar
387
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp