Bukefalos 28 år!

11-åring föll av häst - dog

Sv: 11-åring föll av häst - dog

Aså det e så sorgligt :'( så synd överlevde hästen?? hon var bara 11 också så j***a synd :'(
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

Usch det är så j*vla hemskt:cry:

Var min kompis Kompis som hade lektionen. Och vad jag hört Så var det så att Hon hade sin egna häst med sig och de akulle rida ut och så börjar hästen skena, varför vet jag ej, men när hon skulle stanna den mot ett träd eller vad det va så slog den på en tvärnit så hon flög av:(
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

Jag jobbade natten när det hände.. Tyngsta natten jag varit med om.. Det var inte lätt att somna på morgonen.
Mina tankar går till flickans familj och vänner..
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

Usch, lilla lilla vän - sånt ska ju bara inte få hända:( Tankarna går till familjen och till de som var med på ridturen.
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

Ryser när jag läser... lider med flickans familj och vänner.
Fruktansvärt :cry:
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

ush vad hemskt, men vad dog hon av igetnligen? skallskador eller? :cry:
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

Usch, vad hemskt :cry:

Styrkekramar till familjen mfl...
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

Usch, så förfärligt.

Stackars, stackars, stackars anhöriga.

Så fort livet förändras för alltid.
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

gud vad hemskt. lider så med de anhöriga,
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: 11-åring föll av häst - dog

Jag jobbade natten när det hände.. Tyngsta natten jag varit med om.. Det var inte lätt att somna på morgonen.
Mina tankar går till flickans familj och vänner..

Nejmen usch - det kan verkligen inte ha varit lätt för dig heller. :crazy: Kram!

Jag tänker på familjen.
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

Även jag TÄNDER ETT LJUS. Och mina tankar går till flickans familj. En ny stjärna på himlen har tänts.
 
Sv: 11-åring föll av häst - dog

Stackars hennes familj och anhöriga. Hur gick det för hästen, dog den också eller? :(
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I skuggan av VM reds det i helgen fyrstjärnig fälttävlan på de anrika tävlingarna i brittiska Blenheim. I den korta klassen föll en häst...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jorma Kontio och hästen La Verite föll ihop under V5-spelet från Solvalla. Hästens gick liv gick inte att rädda. Kusken Jorma Kontio...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
633
Senast: Enya
·
  • Artikel
Hästnyheter Det var otäcka scener på Solvalla under dagens lunchtrav. I det tredje loppet föll hästen Inatt Boko ihop och dog. Det efterföljande...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp