Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ??

Jag tänker inte nåla någon mer tråd eftersom det ändå kommer finnas folk som inte läser de nålade trådarna och antalet nålade trådar bör hållas till ett minimum för att någon överhuvudtaget ska läsa dem. Sorgligt men sant, lär folk att söka innan de ställer en fråga istället. ;) Jag ska be Gunnar lägga statusnivåerna i forumets hjälpfunktion "Vanliga frågor" uppe till höger.

/Erica - moderator
 
Sv: ??

Cheeserica skrev:
Jag tänker inte nåla någon mer tråd eftersom det ändå kommer finnas folk som inte läser de nålade trådarna och antalet nålade trådar bör hållas till ett minimum för att någon överhuvudtaget ska läsa dem. Sorgligt men sant, lär folk att söka innan de ställer en fråga istället. ;) Jag ska be Gunnar lägga statusnivåerna i forumets hjälpfunktion "Vanliga frågor" uppe till höger.

/Erica - moderator

Tack, lättare att hitta dem då! :)
 
Sv: ??

Om jag inte minns fel så fanns de där innan han gjorde sista uppdateringen/"stora förändringens vindar"....eller? :p
 
Sv: ??

MMmm bra det!
PS Din kisse ser ut att måtta efter mina rådisar... :crazy:
 
Sv: ??

Russis skrev:
0 Kravlare
25 Krypare
50 Stapplare
100 Gångare
200 Hoppare
400 Springare
800 Flygare
1200 Måndansare
1800 Planetspringare
2700 Galaxhoppare
5000 Universumkastare
10000 Hästmänniska
25000 Bukefalist

MEN alltså jag fattar noll...jag måste va dum :p
är det hur många inlägg jag har lagt in som räknas eller hur funkar detta..för jag ligger ju väldigt lågt till..hur gör jag för att komma högre upp???NÅN??? :confused:
 
Sv: ??

Läser du trådarna innan du postar?

Hela tråden handlar om antalet inlägg så ja, det är antalet inlägg som räknas. Och genom att skriva mycket får man en högre status. Så det är väl bara att fortsätta i samma anda... ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: ??

Benzen skrev:
Läser du trådarna innan du postar?

Hela tråden handlar om antalet inlägg så ja, det är antalet inlägg som räknas. Och genom att skriva mycket får man en högre status. Så det är väl bara att fortsätta i samma anda... ;)

hihihi jaha...då har jag fattat*GARV*
 
Sv: ??

Russis skrev:
0 Kravlare
25 Krypare
50 Stapplare
100 Gångare
200 Hoppare
400 Springare
800 Flygare
1200 Måndansare
1800 Planetspringare
2700 Galaxhoppare
5000 Universumkastare
10000 Hästmänniska
25000 Bukefalist

På körning har det varit en tok. Under andvändarnamnet så står det banned. Vad betyder det och hur länge varar det?
 
Sv: ??

Om någon är »banned« betyder det att GUNNAR har stängt av personen ifråga.

Hur lång tid det rör sig om är olika och lite beroende på vad som hänt.
 
Sv: ??

Va tråkigt om man har kommit så långt som till Bukefalist...att inte kunna bli nå mer :D

Mvh//C (med många år kvar) :bump:
 
Sv: ??

Contessa: håller med! borde finnas typ Universalist osv åxå :P eller iaf till en nivå dit ingen kommi t ännu :P
 
Sv: ??

Japp, låter bra! Men antar att det inte går att bli nå mycket högre än Bukefalist =)
 
Sv: ??

Fast jag tycker Hästmänniska borde vara högst... Det är vad jag vill bli på statusen iaf! *längtar*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som ridit på olika utformningar av korta hackare som upplevt någon skillnad på dom? Rider ut på ponnyhack och häst blir...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: yamyam
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
150
Senast: manda
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
664
Senast: Fiorano
·
Tävling https://www.malgretout.dk/edition-77-dyrlaege-og-overdommer-staevneformatet-skal-simplethen-laves-om/ Fick upp detta artikel i mitt...
2
Svar
34
· Visningar
2 442
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp