Bukefalos 28 år!

D

Danique

jag undrar om det är någon som ska rida CR 40km på A9 som tänker ta det lugnt och vill ha någon att rida med?:)
 
Sv: A9

Det vore suveränt bra. Skall starta en 14-årig arabkille, som bara gått PP 2mil på Sämsholmsritten innan. Det skulle vara skönt att ha någon vid sin sida ibörjan. Rider de andra ifrån så blir han nog lätt hysterisk. Vi kan väl se om de går bra ihop annars kan vi ju dela på oss efter en stund. Jag PM-ar dig min mailadress så kan vi hålla kontakt.
 
Sv: A9

Hej igen,
Ser att vi bara är 6 anmälda, så det är säkert inga problem att få någon att rida lugnt med. Mindre stress med ett sådant startfält. Vi syns på lördag.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
616
Senast: Lady_S
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
462
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
747
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp