Bukefalos 28 år!

Ännu en ny sadel...

Sv: Ännu en ny sadel...

Álin skrev:
Vart kan man köpa den där boken, ABC?

Vet att det finns en bokhandel på internet, Blå hästen eller nått sånt som kanske har den. Annars vet jag tyvärr ej.
 
Sv: Ännu en ny sadel...

Vaddå växt?
Nu hänger jag inte med? Det spelar ju ingen roll om du växt, du kan få/ha snedheter, låsningar etc ändå.
Eller förstod jag kanske inte vad du menade? :o
 
Sv: Ännu en ny sadel...

Jag kan ju inte bli ojämn om jag inte har växt. Jag kan få låsningar och vara ojämnt musklad, men skelettet är ju likadant.
Men jag har inga låsningar i ryggen, det kollade jag för drygt ett år sen hos en kiropraktor.
 
Sv: Ännu en ny sadel...

Nej, ojämn i skelettet kan du inte bli.
Men du kan ändå sitta mer på ditt ena sittben, du kan ändå stå mer på ditt ena ben, gå före med din ena höft/axel osv. ;)
 
Sv: Ännu en ny sadel...

Nu har jag ridit i sadeln igen! Och jag är såååååå nöjd!!
Kan inte hitta något fel på den iaf så det är nog äntligen över faktiskt!! :banana: :banana: :bump: :bump:

Jag är så GLAD!
 
Sv: Ännu en ny sadel...

grattis till din sadel :)
Vilken underbar man din vackra häst har :love:
Det gick skit med globus sadeln, gå in på msn o hjälp mig :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Funderar på det här med att köpa sadel när man inte har tillgång till utprovare... hur gör man? Sadelutprovning verkar inte förekomma i...
Svar
14
· Visningar
2 163
Senast: Luem
·
Utrustning Är sadeln för smal eller är det mina hjärnspöken? Det var ett jämnt tryck under sadeln när jag kände med handen. Vid bommen var det...
Svar
1
· Visningar
1 088
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
5 654
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 186
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp