Bukefalos 28 år!

Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Det bästa är nog om du startar en tråd i ämnet:idea:
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

JA!
Som andra måste skriva i för att jag inte skall känna mig utanför.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Kolla bara "innetjejerna" på ridskolan. Eller Stureplan. Eller...

Fast så har inte jag det. Varken på jobbet, i stallet eller i andra sociala sammanhang som jag rört mig har jag sett det där.

Det är väl som vanligt: den personlighetstyp man är IRL, den tar man med sig till buke också. Och IRL känner jag mig sällan nonchalerad eller exkluderad, jag tar min plats. Jag minns en gång när jag inte blev bjuden på fest som "alla" andra blev bjudna på, det var jobbigt. Men det är enda gången jag kan komma på.

Det kanske är en åldersfråga. Gissar att Inte_Ung, lika lite som jag, ligger och gråter om kvällarna för att inte tillräckligt många svarar i våra trådar. Eller hur I_U?
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

JA!
Som andra måste skriva i för att jag inte skall känna mig utanför.


Jag har ett jättebra förslag! :idea:

Du skriver i mina trådar och jag skriver i dina, för då vet vi att våra trådar i alla fall får MINST ett svar!

Är du på, eller?! ;)
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Det kanske är en åldersfråga. Gissar att Inte_Ung, lika lite som jag, ligger och gråter om kvällarna för att inte tillräckligt många svarar i våra trådar. Eller hur I_U?

Och jag som la ut en fråga om min mobiltelefon tidigare idag och inte fick ett endaste svar...jag upprepar...inte ETT ENDASTE svar...jag är utom mig av förtviflan...:cry: Inte ens ett bright teknikinitierat svar från mandalaki! Vad säger ni om det?

Har jag hamnat i 40 års krisen som jag väntat på?

(fast å andra sidan ringde jag telia och frågade istället, eftersom bukeoraklet inte klarade min fråga. Nu är problemet löst, åtminstone i teorin eftersom svaret jag fick var: 'köp en ny mobil'....:mad: )
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Och jag som la ut en fråga om min mobiltelefon tidigare idag och inte fick ett endaste svar...jag upprepar...inte ETT ENDASTE svar...jag är utom mig av förtviflan...:cry: Inte ens ett bright teknikinitierat svar från mandalaki! Vad säger ni om det?

Åh, jag vet exakt vad din mobil behövde men eftersom det var du som startat tråden så svarade jag inte:angel:
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Jag kan bara torrt konstatera att jag kommer aldrig förlåta dig. Aldrig. :mad:
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Du kommer att sluta svara i mina trådar alltså?

:cry:

Du måste förstå att jag efter denna dag och denna tråd (läs= ditt svar) har hamnat i en allvarlig (bukefalistisk )livskris och jag är nog inte i stånd att svara på den frågan här och nu. Jag är skakad!
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Till det kan väl läggas den sköna konsten att skriva, jag citerar, en spänstig rubrik, samt att posta sin tråd vid rätt tidpunkt.

Det, tillsammans med att många känner till en del om varandra precis som människor i alla sociala sammanhang lär känna varandra borde väl vara svaret på denna mystiska fråga om varför vissa får fler svar än andra?
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Gissar att Inte_Ung, lika lite som jag, ligger och gråter om kvällarna för att inte tillräckligt många svarar i våra trådar. Eller hur I_U?

Inte direkt duh.
Jag brukar liksom försöka att starta trådar som kan vara intressanta för andra också.
Inte bara för mig själv liksom.
Men jag fick bra hjälp i "bokostnadstråden" - det fick jag verkligen.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Absolut.
Du brukar dessutom skriva korrekt svenska så att inläggen bli läsbara.
Så du uppfyller mitt grundkriterie på inläggsnivå.

I_U: De va najs å höra deva typ ba megafett liksom att ja äger ibland dårå.

Honung => Skaffa en brevduva!
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Nu har vi kommit ifrån ämnet. SÅ, vilka är innegänget nu då
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp