Bukefalos 28 år!

Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Jag vet inte, men ämnet känns ganska färdigdiskuterat för denna gång.
Varför blir det ALDRIG låst på "Lek o tjatter". 27 000 inlägg borde väl få dig att reagera och låsa. Här har vi ju inte ens kommit över 300 :cool:
 
Senast ändrad:
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Gunnar är inte huvudmod på L&T, så det är väl inte hans huvudproblem. Dessutom så saknar snackforumen den där regeln om längd på trådar, då trådarna ändå förr eller senare brukar bli utkastade av rensningsscripten.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

*KL*

Jag skapar mängder med trådar och väldigt många av de får inte ett enda svar. Titta under Hästnytt så får ni se :)

Dessutom är jag duktig på att döda trådar. Jag hoppas det skall ha denna effekt denna gång, jag hinner inte med att läsa alla nya svar i denna tråd. Annars har jag ju fördelen att jag kan döda trådar medelst låsning ;)

Jag vet inte, men ämnet känns ganska färdigdiskuterat för denna gång. Ni är dock välkomna att fortsätta, men försök i så fall att bra ta upp seriösa saker, tack Jag hinner inte läsa allt trams :)

Jag tycker det är väldigt sorgligt att vissa inte kan diskutera seriöst i en seriöst menad tråd utan pga av att ämnet inte passar dom väljer att tramsa bort och förlöjliga alla som har kommit med åtminstone försök till diskussion.

Och dessutom startar en egen tråd som enbart i syfte att ytterligare försöka förlöjliga trådskaparen dvs mig och de andra som velat diskutera på en vettig nivå.

Tack så mycket! Not!

Riktigt riktigt tråkigt faktiskt.

Men de som läser tråden kan ju själva lätt se vilka som bör tas på allvar och vilka som bara tramsar.

/KT
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

ÄR det inte en uggla?

Vad är det då?

Det är DAS SKÄGGBENINGERS!!!! Eller på vanlig svenska, Skäggbeningen....:cool:

Dessy-tomte_redigerad-2.jpg
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Men de som läser tråden kan ju själva lätt se vilka som bör tas på allvar och vilka som bara tramsar.

Trams är roligt.
Och på Bukefalos är man oftast för att roa sig.

Jag har så svårt att tycka att andra på ett forum har rätten att döma över vad på forumet som är bra eller dåligt.
Vad är "seriöst"?
Och varför är det så viktigt?

Långa trådar där vissa försöker att liksom styra eller döma över andra är så tråkiga.

Var och en skriver väl som den vill inom forumreglerna?
Och var och en beslutar väl som den vill om vilka trådar de skall läsa eller skriva i?
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

*kl*
Först lite om det här med inne och utegäng, i grunden tror jag inte att det finns varken eller utan att var och en väljer att svara i trådar som för stunden är relevant för den situation man är i.
Känner man igen sig och har haft liknande erfarenheter som trådskaparen så vill man gärna dela med sig av dessa.
Sedan så finns det ju alltid personer som man kanske har en närmare relation till och då gärna svarar i deras trådar av den anledningen.

Sen vad gäller trams, vad är trams? Vad jag ser som trams kanske inte en annan peron ser som trams och vise versa. Så att döma vissa inlägg som rent trams när den som skrev dem faktiskt försökte får fram sina åsikter kan jag tycka är lite väl hårt ibland.

*Lite förvirrade funderingar från skäggluddet*
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Jag har inte tid att läsa ALLA trådar. Jag sållar, först på trådnamnet, sen på användare och sen på mer oklara grunder.

Var och en skriver väl som den vill inom forumreglerna?
Och var och en beslutar väl som den vill om vilka trådar de skall läsa eller skriva i?

Exakt:bow:

Jag förstår inte vems ansvar det är att skriva svar i trådar som går trögt....?

Ni som beskärmar er över trådar med ett fåtal svar, lägg energin på att leta upp såna trådar i stället och svara i dem så att ingen blir ledsen:).

Själv tänker jag dock fortsätta med att svara i de trådar som jag har lust att svara i, oavsett vem som skrivit dem. Precis som Inte_ung är jag här för att roa mig. Allvarligare än så behöver väl det här stället inte vara.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

lil-sis: visst är det så, begreppet innegänget är lika gammalt som buke/stallet. Undrar om folk är lika benägna att identifiera innegäng IRL, på jobbet-i stallet-i andra sammanhang där folk möts?

Japp!

Det är dem.

Alla vill vara med i innegänget men inte erkänna att de vill det för då är man ju "för ball för sitt eget bästa".

Eller något sådant.

Kolla bara "innetjejerna" på ridskolan. Eller Stureplan. Eller...

;)

(Jag gillar för övrigt att flyta i utkanterna, man får se så mkt roligare saker då! Trivs som "observatör".)
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Förut stod det chat där... dock är inte jag därinne längre... jag "chattar" på annat håll...
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Trams är roligt.
Och på Bukefalos är man oftast för att roa sig.

Jag har så svårt att tycka att andra på ett forum har rätten att döma över vad på forumet som är bra eller dåligt.
Vad är "seriöst"?
Och varför är det så viktigt? (---)

Man kan vara väldigt rolig fast man är seriös.
Och väldigt tråkig - men totalt oseriös ...

Humor har inte altid med seriositet att göra!

Jag tycker den här tråden har blivit en väldigt bra tråd, även om vi samtidigt skojar om diverse saker!

Peace, love and understanding!
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Va? Varför ska jag ignorera dig? Menar du att du vill att jag ska lägga dig på min ignorera-lista? Varför det? Jag har som princip att inte lägga in någon där, ser ingen anledning. :eek:

Nu blev jag lika fundersam som du. Nej, ngt sådant har jag inte skrivit eller antytt. Skulle du tolka ngt sådant av min text så är det i så fall helt fel.

Väl mött. ;)

BTW gillar vändningen som tråden tagit. Förut så var det tabu att ha roligt i en sådan här allvarlig tråd (förresten f'låt Tulle), och nu är buke till för att ha roligt och tramsa. Just för att ****-****** har sagt så.

???
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

KL

*letar febrilt efter ett ställe där mizz skulle ha skrämt mig, men fattar ingenting:p*


#199 och #200

:p på dig själv :D

:bow:


(åh vilken smilies-dag det varit idag. misstänker att jag får lägga in mig på ett behandlingshem för avvänjning)
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Det var jag som dillade om ignoreralistor.

Som en skämtsam teori ang gängbildning.

Lupin trodde H'n fanns på några sådana och jag fick då en teori:idea: om att det var så man blev med i innegänget.

snurrigt och fullständigt ovidkommande inlägg från mig som vanligt alltså.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Nu blev jag lika fundersam som du. Nej, ngt sådant har jag inte skrivit eller antytt. Skulle du tolka ngt sådant av min text så är det i så fall helt fel.

Väl mött. ;)

Dåligt minne? ;) Jag skojade till det ang din edit-info längst ner i ett av dina inlägg:

Senast redigerad av mizz Idag kl. 12:27. Anledning: haha, nu trillade tioöringen ned: lupin, ignorera mig

Case closed. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp