Bukefalos 28 år!

Är detta en riktig häst!

Sv: Är detta en riktig häst!

Nej och det är det som har hänt hos Belgian Blue-med skillnaden att dom medvetet har avlat på det!
 
Sv: Är detta en riktig häst!

Altså ursäkta men de va nått av de värsta jag sett! Rumpan ner till golvet och värsta pinnhalsen?? Stackars polle! :crazy::crazy::crazy: Va ska de vara bra för att avla på sådana här missformade hästar??
 
Sv: Är detta en riktig häst!

Peka gärna ut var den extra muskeln sitter....

http://www.aqha.com/association/who/thehorse.html#c


Om jag avlar en hunterquarter med 1/8 quarterblod och 7/8 fullblods-blod....följer den muskeln med då? Eller tillkommer den när jag reggar om appendixen till quarter efter att ha tävlat den tillräckligt?

Inte vet jag om det är så, det var ju därför jag frågade! :crazy: Förlåt mig så väldigt mycket... :(
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 699
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 399
Senast: FUNNY
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
590
Senast: Myrten
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp