Äta i karlstad

Pinchos är typ macdonalds om man jämför med Baron.
Visserligen trevliga drinkar men känns inte riktigt som det är ditt intresse just nu ;)

Haha ja vi har ju pinchos i örebro med, min sambo har inte varit där men kag har :) jag tycker konceptet är kul, sen är det inte den lyxigaste maten jag ätit i mitt liv men den alkoholfria sangrian är väldigt god!! Men baron verkar ju flera rekomendera så lutar nog åt det :)
 
Jag gillar Pinchos också men Baron är snäppet bättre. Kolla in deras hemsida, tror de brukar lägga upp senast uppdaterade menyn där :)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
687
Senast: Guldaskig
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
797
Senast: Mabuse
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 211
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 349
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp