Bukefalos 28 år!

Åh äntligen...

Kan fortfarande räddas med pimpning likt det du funderade på :)
Under midsommarhelgen tänkte vi som är i tjänst klä upp oss lite med skjorta och slips, men nu funderar jag på om det kanske blir på tok för okvinnligt och överväger att lägga till glitter och blommor i håret som motvikt :confused: Kan det fungera att köra på lite mer uppknäppt skjorta också eller blir det för vulgärt?
Mvh, förvirrad kvinna

(beror kanske förvirringen på att även jag förtryckt mina kvinnliga sidor hela livet??)

Jag skiter fullständigt i kläderna på midsommarafton. Vi får nämligen tårta och det är just den dagen det viktigaste i mitt arbete ;)
Men lite blommor kanske kan vara bra? :D Jag har ett hårband med blommor på som kan funka:
13255905_10154820103851102_518683630497816154_n.jpg
 
Jag skiter fullständigt i kläderna på midsommarafton. Vi får nämligen tårta och det är just den dagen det viktigaste i mitt arbete ;)
Men lite blommor kanske kan vara bra? :D Jag har ett hårband med blommor på som kan funka:
13255905_10154820103851102_518683630497816154_n.jpg

Ja tårtan ju en självklarhet, men även den ack så okvinnlig iom att kalorierna kommer skjuta i höjden och det går ju inte för sig att inte tänka på figuren även en högtidsdag som midsommarafton :down:

Hmm.. Kan inte minnas att reglementet säger varken bu eller bä om blommor i hår, så kör på det vettja! :banana::banana:
 
Ja tårtan ju en självklarhet, men även den ack så okvinnlig iom att kalorierna kommer skjuta i höjden och det går ju inte för sig att inte tänka på figuren även en högtidsdag som midsommarafton :down:

Hmm.. Kan inte minnas att reglementet säger varken bu eller bä om blommor i hår, så kör på det vettja! :banana::banana:

Lite tårta har ingen dött av :d
Jag har jobbat med MFF-halsduk när guldet säkrades 2014 ;) Det är praktiskt när även VB håller på rätt lag ;)
 
Lite tårta har ingen dött av :d
Jag har jobbat med MFF-halsduk när guldet säkrades 2014 ;) Det är praktiskt när även VB håller på rätt lag ;)

Ja det är ju åtminstone blått, så det skär sig inte helt och hållet :D (värre för mig som både är behind enemy lines och därtill håller på ett lag där färgerna inte alls går ihop med kriminalvårdsblått. Skulle aldrig godkännas :down:)
 
Ja det är ju åtminstone blått, så det skär sig inte helt och hållet :D (värre för mig som både är behind enemy lines och därtill håller på ett lag där färgerna inte alls går ihop med kriminalvårdsblått. Skulle aldrig godkännas :down:)

Du får byta lag :D (Och så blev jag nyfiken på vilket lag du håller på. Många lag har ju blått i sina dressar.)
 
Exakt vad är det som är känsligt att diskutera menar du? (uppriktigt nyfiken)
Att det finns större skillnader mellan individer än kön?
Att även män kan ha en omvårdande läggning?
Att kvinnor också är utrustade med logiskt tänkande?
Det är bland många känsligt att diskutera skillnader mellan män och kvinnor samt dess orsaker.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 194
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 640
Senast: Intejag
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 428
Senast: cirkus
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp