AJ!! Ljumsken

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Jag har idag för andra gången denna veckan, fått super svinont :cry: från ljumsken. Någon mer gravid här som har/haft det? Vad beror det på?
 
Sv: AJ!! Ljumsken

Jag får det ibland, känns ungefär som en sträckning. Jag tror att det är något (muskler eller hinnor eller nått sånt) som är för "kort" och som lätt blir för sträckt. Ont som fan gör det iaf, och jag märker oftast av det då jag ska hänga upp något högt eller lutar mig bakåt.

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Efter 30 år som ryttare har jag för första gången fått ridsår, i ljumskarna. Sadeln är utprovad och ny, jag hamnar i en korrekt sits i...
2
Svar
20
· Visningar
2 120
Senast: Oknytt
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 018
Senast: Rugge
·
Tjatter Sedan pandemin erbjuder Willys här en hurts med två spannar vid lösgodiset, en för smutsiga skopor och en för rena. Nu har de ju haft...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 020
Senast: Amha
·
IT & mobiler Jag har de sista veckorna fått minst ett mail i veckan från Linkedin att jag har en ny inbjudan. Men det finns aldrig några inbjudningar...
Svar
3
· Visningar
432
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp