Sv: Akvarium

Detta har jag nu (250 l):

omgjord71.jpg


Är betydligt lummigare nu än på bilden. Ska dock göra om ordentigt i samband med att jag flyttar - bla byta grus (gillar inte engelsk sjösten alls) och sätta i en ordentlig bakgrund :D

Vad kostade den? :love: Den är skitfräck! :banana::banana:
 
Sv: Akvarium

*KL*

Jag har alltid förr haft akvarium med massa olika sorters fiskar.
Sist fick vi typ 100 platy, och svärdbärar-yngel efter att jag skaffat nån mossig buske som växte, och växte..och växte.. hihi
Men efter att exet o jag delade på oss så skickade jag allt till hans far som oxå höll på.:(
Ska ta och skaffa akvarie igen efter att ha sett alla era fina bilder i tråden.
Det är 9 år av saknad nu kan jag meddela. ;)

Var kan man hitta nåt sånt startpaket där allt ingår (billigt)?
Nån som vet..
Fast egentligen skulle jag vilja hitta nåt begagnat.
Måste nog sätta mig och leta lite.
Jag vill ha ett akvarie NU! :D:love::love:
 
Sv: Akvarium

Jag är så dum! :o jag har köpt akvarium, sen ser jag att plånboken är tom!! :mad: men ja kanske får snart lite pengar då ska jag köpa resten! :D
 
Sv: Akvarium

Hahaha
Ja det är ju ganska mycket tillbehör som pockar på.
Sen måste man köpa fiskar och växter m.m. :DMan får väl ta lite i taget.
Allt på en gång har jag inte heller råd med.
;)
 
Sv: Akvarium

Nån som vet om det finns nåt forum med köp och sälj-marknad för just akvarie-fiskintresserade?:confused:
 
Sv: Akvarium

KL

Här är små glimtar från mitt akvarium i sin glans dagar. Det var fyllt med egenhändigt odlade växter och allt frodades och var jättevackert. Att det sedan gick åt fanders kan nog bero på att lysrören blev för gamla. Fick tipset att byta dem i djuraffären igår när jag var där för att köpa nya växter o rötter. Tofsalgerna har tagit över helt...

PICT0037.jpg


En giraff utanför akvariet:

PICT0036.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 298
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 543
Senast: Exile
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
940
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp