Bukefalos 28 år!

Alla hjärtans dag

Jag måsta säga att jag ändå gillar alla jippon som bryter upp den här mörka trista perioden av året, må det vara halloween, alla hjärtans eller kanelbullens dag. En anledning till att äta godis/kaka och att det kommer lite färg på gator och torg, fine by me. Om någon råkar ge mig en chokladask "no strings attached" så kommer jag inte klaga.
 
Hade jag varit singel hade jag definitivt varit den tanten.
"SOLKA INTE NER MIN DAG MED ER VIDRIGA LYCKA!!"

Som singel blir jag mest påmind om hur skönt det är att vara singel.. just idag :angel: Alla dessa cheesy inlägg i sociala medier påminner mig om hur jag definitivt inte vill ha det i livet. Den där elitistiska par-hetsen. Ren och skär kärlek, den där som jag söker, får jag ändå inte se något av idag. Den tenderar visa sig mest bakom stängda dörrar.
 
Som singel blir jag mest påmind om hur skönt det är att vara singel.. just idag :angel: Alla dessa cheesy inlägg i sociala medier påminner mig om hur jag definitivt inte vill ha det i livet. Den där elitistiska par-hetsen. Ren och skär kärlek, den där som jag söker, får jag ändå inte se något av idag. Den tenderar visa sig mest bakom stängda dörrar.

Alltså cheesy inlägg kräks jag av. Alla dagar om året. :wtf:
Att det händer någon gång ibland må väl vara, men de par som bara ständigt måste annonsera ut sin kärlek till varandra öppet på sociala medier känns så jäkla tillrättalagt och falskt.
 
För oss är det en vanlig onsdag och ikväll ska jag iväg på hoppträning. Maken ska antagligen tillbringa kvällen i verkstan och fortsätta svetsa ihop grejimojen han påbörjade häromdagen:up:
 
Såg precis ett jättegulligt inlägg från 2 vänner.

En pussbild vid transporten när de slänger skräp och text liknande att det nu gått 20 år som de jobbat/varit tillsammans och vardagsromantik. Supermegagulligt!

Jag och sambon kommer nog slåss om vem som slipper laga maten idag. :D
 
Men vadå "suck"? Kan du inte bara förklara vad du menade istället?
Jag kan tycka att det är ganska förminskande att svara på det sätt du gjorde nu.

Så här: Om du inte litar på att jag menar det jag säger att jag menar, hur ska vi då kunna prata alls? Jag blir uppgiven av det, därav suck. Det var inte förminskande, men vad spelar det för roll att jag säger det nu? Tror du på det?
 
Så här: Om du inte litar på att jag menar det jag säger att jag menar, hur ska vi då kunna prata alls? Jag blir uppgiven av det, därav suck. Det var inte förminskande, men vad spelar det för roll att jag säger det nu? Tror du på det?

Men vad pratar du om ens? Varför skulle jag inte "tro" på det du skriver? Jag ifrågasatte aldrig dina egna upplevelser liksom, jag påpekade bara att det finns ett bredare perspektiv om man inte bara utgår från sig själv. Och jo, det är faktiskt förminskande att svara på det sättet du gjorde, istället för att ge mig svar på frågorna. Men whatever, jag ser ingen mening med att fortsätta diskussionen på något sätt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
5 978
Senast: Maddix24
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 629
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp