Bukefalos 28 år!

Alla hjärtans dag

Jag brukar inte uppmärksamma Alla hjärtansdag, oavsett om jag är singel eller inte. Imorse åkte jag trots det och la en bukett blommor innanför dejtens dörr, lite som ett "jag tycker om dig" men mest som ett "förlåt" för att jag har dåligt samvete för en situation i helgen (enligt det där personlighetstestet är jag ju "Försvarare" men det stämde dåligt i helgen när jag inte stod upp för dejten som blev respektlöst bemött av mina ytliga bekanta :(. Konflikträdd är nog ett bättre epitet på mig :banghead: ). Det är iaf förlåtet även innan blommorna.
Hur som helst, kvällen kommer jag såklart tillbringa med mina fyrbenta familjemedlemmar :heart
 
Funderar på chips och dipp ikväll :love:
Åh så gott :d
Det hade jag helt klart kunna tänka mig ikväll men tror det blir lite choklad till mig och mannen eftersom han åkte på att köpa ngt gott till ikväll på vägen hem. Själv var jag så infernaliskt kissig igår när jag veckohandlade att jag inte kunde fundera ut något gott. :o:D

Jag har tömt och fyllt diskmaskinen. Det blir min present till mannen eftersom det normalt är hans område och jag avsäger mig bestämt att han tar tvättstugan som present till mig. Har inte råd att köpa en nytt uppsättning kläder för 4e gången. :cautious:
 
Som evig singel så är den här dagen som vilken annan vanlig dag som helst för mig. Dock med något lägre sinnesstämning eftersom ensamheten blir så påtaglig när man blir påmind om den Heliga Hetero-Tvåsamheten och hur man inte passar in ett dugg i det idealet. :cautious:

Det blir till att sitta hemma med katten ikväll och spela tv-spel. Förmodligen tröstäta choklad också. Love stinks. :devil:
 
Denna Alla hjärtans dag present fick jag!

27877741_148563339190403_550625433096290304_n.jpg


Älskar sovmasken, det är ju klockrent min slogan :rofl: Finns nog ingen som hatar morgnar mer än vad jag gör :p
 
Som evig singel så är den här dagen som vilken annan vanlig dag som helst för mig. Dock med något lägre sinnesstämning eftersom ensamheten blir så påtaglig när man blir påmind om den Heliga Hetero-Tvåsamheten och hur man inte passar in ett dugg i det idealet. :cautious:

Det blir till att sitta hemma med katten ikväll och spela tv-spel. Förmodligen tröstäta choklad också. Love stinks. :devil:
Det lät ioförsig helt underbart katt, choklad och något man gillar att göra. Kan det bli bättre?
 
Jag som aldrig lär mig om det är den 14 eller 16 :rofl: Har influensa för första gången i mitt liv. Har levt på tabletter i 4 dagar men hoppas orka åka till min häst ikväll :love: Har semlor kvar från igår också!

VAFAN :rage: hade tydligen överskattat min friskhet. Ingen häst o kanske inte ens en semla går ner :cry: mer Alvedon tack :down:
 
Står i frysdisken och plockar någon färdigrätt :D Jag ser ofta skämt och memes om hur sorgligt det är att vara ensam med en frysrätt typ på lördag kväll eller.. framför allt idag. Men ärligt talat, att slippa laga mat och få en hel kväll med egentid? :love: Det är ibland de allra bästa kvällarna jag har.
 
Står i frysdisken och plockar någon färdigrätt :D Jag ser ofta skämt och memes om hur sorgligt det är att vara ensam med en frysrätt typ på lördag kväll eller.. framför allt idag. Men ärligt talat, att slippa laga mat och få en hel kväll med egentid? :love: Det är ibland de allra bästa kvällarna jag har.

Ja det är ju helnajs, så länge det är självvalt! Bara att njuta!!!

Edit. Såg nu att du skrivit "frysrätt".. nej det är inte najs ;) Köp nåt gött istället! ;) Fast du kanske gillar typ Karins frysta lasagne, isf kööör på det!

Jag kan rekommendera den färdiga paellan med räkor och musslor som går att köpa tex på Hemköp under Åhlens. Tror leverantören heter "Guldfisken" eller likn. Riktigt god! Fyll på med lite extra räkor tex och stek på! Jag brukar strössla lite parmesan på och sen köra ett glas vin till när jag njuter i min ensamhet ;)

Om den är slut på hyllan så har jag köpt upp alla :angel:
 
Står i frysdisken och plockar någon färdigrätt :D Jag ser ofta skämt och memes om hur sorgligt det är att vara ensam med en frysrätt typ på lördag kväll eller.. framför allt idag. Men ärligt talat, att slippa laga mat och få en hel kväll med egentid? :love: Det är ibland de allra bästa kvällarna jag har.

Speciellt om affären har Spoons :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
5 932
Senast: Maddix24
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 622
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp