Bukefalos 28 år!

Alla hjärtans dag

Jag skulle ha gjort en rotfyllning men fick planera om. Jag ska väl som vanligt klä mig i raffset och sjunga något av Tommy Nilsson för snuffsenuttebubben.


Eller så blir det hämt-thai och eventuellt hinner partner hem innan jag lagt mig.
Men var är rosbladen och de 199876 ljusen och de ätbara underkläderna och de chokladdoppade jordgubbarna och champagnen och satinlakanen och Barry White låtarna?
Det känns som att du inte ens försöker....
 
Men vad pratar du om ens? Varför skulle jag inte "tro" på det du skriver? Jag ifrågasatte aldrig dina egna upplevelser liksom, jag påpekade bara att det finns ett bredare perspektiv om man inte bara utgår från sig själv. Och jo, det är faktiskt förminskande att svara på det sättet du gjorde, istället för att ge mig svar på frågorna. Men whatever, jag ser ingen mening med att fortsätta diskussionen på något sätt.

Jag förstår ärligt talat överhuvudtaget ingenting av varför du är irriterad på mig. Men ja, håller med, vi lämnar det.
 
Som singel blir jag mest påmind om hur skönt det är att vara singel.. just idag :angel: Alla dessa cheesy inlägg i sociala medier påminner mig om hur jag definitivt inte vill ha det i livet. Den där elitistiska par-hetsen. Ren och skär kärlek, den där som jag söker, får jag ändå inte se något av idag. Den tenderar visa sig mest bakom stängda dörrar.

Jag läste någonstans att de som skryter mest om sitt förhållande och hur lyckliga de är på sociala medier har det sämre än de som kniper käft om sin rosa lycka. Kan vara en tröst eller göra en lite skadeglad! :angel:
 
Jag och min man ska inte göra något speciellt alls. Fast han frågade mig faktiskt om jag ville det haha. Den första Alla hjärtans dag sedan vi blev tillsammans köpte vi ett par presenter åt varandra, de resterande 12 åren har bara flutit på. Föredrar snarare hans gester som igår när han var på AW stressade han järnet för att hinna köpa kexchoklad till mig innan butikerna stängde. Eller väcka mig med en chokladbit i munnen. Har jag sagt att vägen till mitt hjärta går via magen? :D

Och vänta nu skröt jag om honom på sociala medier, dvs. Buke! Vårt förhållande är på väg utför. :nailbiting:
 
Jag och barnen byggde en snögubbe, hade snöbollskrig och bakade en gullig kladdkaka :p

27867762_10211260351411538_7167663248340712455_n.jpg
 
Jag ska till stallet efter jobbet men ska försöka vara snabb och effektiv. Tänkte hinna ungås med min sambo också.
Vi ska inte göra ngt speciellt och köper inte heller presenter eller liknande. Egentligen en ganska vanlig dag :)
 
Mannen jag träffar (M) kom hem till mig vid åtta i morse. Vi hade allmänt trevligt :D och lagade en god lunch. Sen åkte vi åt varsitt håll för att jobba.
Idag är vi två på jobbet (jobbar alltid ensam annars) och det är min favoritkollega så jag stannade på ett konditori och köpte alla hjärtans dag-bakelser till oss :)

Slutar hyfsat tidigt idag så då ska jag pyssla om hästarna och sen ta en långt bad.
 
Jag förstår ärligt talat överhuvudtaget ingenting av varför du är irriterad på mig. Men ja, håller med, vi lämnar det.

Jag är inte irriterad för att jag vill ha en förklaring om vad du menar istället för att bemötas av "suck". Men eftersom du tar dig friheten att bestämma min sinnesstämning åt mig så blev jag faktiskt aningen irriterad nu. Så onödigt.
 
Jag är inte irriterad för att jag vill ha en förklaring om vad du menar istället för att bemötas av "suck". Men eftersom du tar dig friheten att bestämma min sinnesstämning åt mig så blev jag faktiskt aningen irriterad nu. Så onödigt.
And on and on it goes.

Jag vill dig inget illa, kan vi lägga ner detta nu?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
5 932
Senast: Maddix24
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 622
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Var vill vi bo?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp