Bukefalos 28 år!

Allergisk/överkänslig över en dag?

Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Usch så obehagligt. Men du då gör jag nog det!
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

+ Emtherlia

Var in på TBS idag och deras (allmäna) teori är att man kan reagera på vetegroddsoljan som är i, inte helt ovanligt tydligen.
Lika så kan man ju reagera på aloe veran i sig, som ju är i aloe vera-serien (no shit.. :p )

Jag brukar alltid be om några tester om jag vill prova en ny serie, just för att se om det är "stenkört" direkt eller om det är värt att prova.

Men jag hoppas du hittar något som passar dig, och att det känns bättre nu :)
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Var inne i en butik idag och blev otroligt trist bemött. Har skickat ett mail till deras kundservice, mest för att jag blev så paff över tjejens attityd.

Tråkigt!
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Att hon använder dom och att dom faktiskt är jättebra.

Jag gick inte ens in för att få pengar tillbaka eller nånting annat, mest för att påtala att det kan bli så jäkla illa som det blev för mig (eller värre) men det togs uppenbart emot som personlig kritik. Hon blev skitirriterad (minst sagt). Sa lite spydigt att jag kan få pengarna tillbaka om jag kommer in i morgon med paketet.
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Riktigt dåligt bemött! De ska vara glada att kunder kommer in med kritik så de kan göra produkterna bättre och i slutändan få fler och trognare kunder.
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Ja, alltså jag var ju inte ens irriterad eller nåt när jag kom in men sen blev jag det ändå i och med hennes attityd. Hade jag varit otrevlig och sur hade jag kunnat förstå henne (även om attityden hade varit obra då med).

Kan tycka att de borde få någon form utbildning i hur de ska hantera klagomål? Nån form av policy borde de väl ha?
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Hoppsan, känsligt det där med wipes O_o den där tjejen har nog lyckats missa alla utbildningar.
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Never dissa her wipes!
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Men vad i...!:banghead:
Tycker definitivt och absolut att du gjorde rätt som mailade vidare.
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Ja men eller hur! Hallå liksom.
 
Sv: Allergisk/överkänslig över en dag?

Jag tål inte aloe vera i ansiktet, resten av kroppen verkar det fungera på, konstigt nog! Jag blir illröd och ansiktet brinner. Blir typ eksem efteråt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hämtade min hund på hunddagis efter jobbet idag, och allt var som vanligt. Men när vi kom till stallet 10 min senare reagerade jag på...
Svar
7
· Visningar
2 027
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad som har hänt. För några dagar sen så fick jag något bett mitt på bröstvårtan. Den gjorde skitont och kliade. Dagen...
2
Svar
22
· Visningar
3 231
Senast: Marlin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp