Allmän fråga om blodtryck.

Gissa vad första frågan var efter personnumret när jag skulle ta mina årliga blodprover idag?

Vad väger du och hur lång är du. Svarade och sa att jag vet mitt BMI också. Tystnad.
Det verkar vara nån drive nu
jaha då har jag varit på den årliga kollen, alla värden är fina utom sköldkörteln och vikten. Minst 50% av tiden var prat om kost och vikt och jag hade den här tråden i bakhuvudet så jag hetsade inte upp mig. Tom blodtrycket är bra ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 197
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
25 002
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Buke kan ju ALLT så jag tänkte försöka hitta input här även i denna fråga. Jag har ett yrke där man står och går mycket, sällan under...
Svar
3
· Visningar
1 018
  • Artikel
Dagbok Min farmor fyllde 97 förra fredagen. Vi samlades i min fasters trädgård och åt tårta och pratade gamla minnen, precis som vi brukar göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp