Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

kl

Dagens förslag: Ni som vill hitta nån att dejta; dejta varandra. Om inte annat för att det är trevligt att träffa nya människor. :)
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Om du tänker så förstår jag du har svårighet att dejta :( Det är inte många kvinnor idag som är för patriarkatet.
Möjligen ytliga 20+are men tyvärr tror jag inte din ålderskategori finns med i deras önskelista
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Är väl snarare manlig kontakt man blir avskräckt från i den tråden?
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Så hon har tröttnat på dig, var hon ingen riktigt kvinna som tyckte om att du tryckte ditt skrev i ansiktet på henne om ni åkte buss? :nailbiting:
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Eller så var hon inte nöjd när skinnstället var i vägen så hon inte fick ståndet i ryggen om hon fick lova att köra MC:n. :crazy:
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Jag har faktiskt läst den tråden..........visste inte om jag skulle skratta eller gråta ju:(
/s

tillråga på allt nyfriserad = tunt jämtöver istället för bara på mitten ;)
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Nejdå-inte jag inte
/s

men nu ska vi väl snacka nätdejting å inte psykologer som utöver psykologisk krigsföring?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 735
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 456
Senast: Hazel
·
Fritid Under en sommar spenderar jag många timmar på olika badplatser, mestadels simmandes runt i vattnet då både jag och mitt barn är mer...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 810
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp