Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Du har bra poäng i det du skriver men det känns som om du hugger lite väl på Pontiacfarmers inlägg ibland. Kanske ser du inte hur han skojar med sig själv och ironiserar ibland?
Jag förstår absolut dina tankar ang kvinnors värde och hur vi behandlas, men jag tror inte att han är den du behöver fokusera på - om du förstår?
P.F.har kanske inte koll på hur man nätdejtar men han är nog ganska oskyldig i sammanhanget ändå, han hänger här med oss tjejer och försöker lära sig - värre med dem som verkligen inte vill förstå ;)

Jag vill absolut inte bråka, bara en tanke jag fått när jag läst den här tråden och den förra. Se hans självironiserande inlägg för vad de är så slipper du irritera dig. Han lägger ganska mycket krut på att vara till lags - om man ser det!
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Du har bra poäng i det du skriver men det känns som om du hugger lite väl på Pontiacfarmers inlägg ibland. Kanske ser du inte hur han skojar med sig själv och ironiserar ibland?
Jag förstår absolut dina tankar ang kvinnors värde och hur vi behandlas, men jag tror inte att han är den du behöver fokusera på - om du förstår?
P.F.har kanske inte koll på hur man nätdejtar men han är nog ganska oskyldig i sammanhanget ändå, han hänger här med oss tjejer och försöker lära sig - värre med dem som verkligen inte vill förstå ;)

Jag vill absolut inte bråka, bara en tanke jag fått när jag läst den här tråden och den förra. Se hans självironiserande inlägg för vad de är så slipper du irritera dig. Han lägger ganska mycket krut på att vara till lags - om man ser det!

Äntligen en som förstår mig!!!-Middag???? :D

menade ju att psykologen utövade psykologisk krigsföring för att försöka ...
Å jag fattar inte ett smack ang dejting överhuvud taget ju- därfär slår jag Hestmannen med 0 resultat på 42 år :p
/s
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Äntligen en som förstår mig!!!-Middag???? :D

menade ju att psykologen utövade psykologisk krigsföring för att försöka ...
Å jag fattar inte ett smack ang dejting överhuvud taget ju- därfär slår jag Hestmannen med 0 resultat på 42 år :p
/s

Ha ha, nej värmland är lite för långt ifrån småland. Jag förstår bara eftersom jag själv har samma självironiserande humor, jag känner igen dina skämt :D Jag driver oftast med mig själv på samma vis!
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Ha ha, nej värmland är lite för långt ifrån småland. Jag förstår bara eftersom jag själv har samma självironiserande humor, jag känner igen dina skämt :D Jag driver oftast med mig själv på samma vis!

¨HA- säg inte för mycket fröken- jag ska snart te SÄÄÄÄÄÄFLE på kurs å sen har vi ju svenska rallyt ;)

/sss
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Men ni vet faktiskt inte hur många människor ni attraherat genom åren :)
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Sorry, men nej. :D Jag har just insett att jag har en riktigt intressant ny granne (jag flyttade i somras)
Däremot önskar jag er alla lycka till! Man vet aldrig när hon/han står där framför en, livet är spännande på det viset!
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Men ni vet faktiskt inte hur många människor ni attraherat genom åren :)

Inte för att jag är expert på att tolka signaler från kvinnor, men jag tror att jag hade märkt iallafall något litet om någon hade attraherats av mig.
 
Senast ändrad:
Sv: Allmänna dejtingtråden

men jag tror att jag hade märkt iallafall något litet om någon hade attraherats av mig.

Det trodde jag också att jag märkte en gång i tiden, men har vid ett flertalet tillfällen fått veta att personer varit attraherade av mig (aka flörtat). Utan att jag märkt ett jotta. Jag ser fortfarande inte sådant om det inte är väldigt mycket rätt på.
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Det är ju inte alls säkert. Första gången jag träffade killen som nu är min sambo var jag övertygad om att han var helt ointresserad av mig. I själva verket var han otroligt tänd på, och fascinerad av, mig.

Alla är inte så lätta att tolka (förrn de kör ner tungan i halsen på en ;) :D).
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Det trodde jag också att jag märkte en gång i tiden, men har vid ett flertalet tillfällen fått veta att personer varit attraherade av mig (aka flörtat). Utan att jag märkt ett jotta. Jag ser fortfarande inte sådant om det inte är väldigt mycket rätt på.

Och när det väl är "mycket rätt på" kommer nog många kvinnor anse det som försök till våldtäkt med tanke på hur de resonerar om musikval i en annan tråd. :meh:
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Du visar verkligen ditt rätta jag ikväll.
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Det trodde jag också att jag märkte en gång i tiden, men har vid ett flertalet tillfällen fått veta att personer varit attraherade av mig (aka flörtat). Utan att jag märkt ett jotta. Jag ser fortfarande inte sådant om det inte är väldigt mycket rätt på.

Jag märker inte heller tror jag , men ibland tycker jag karlar är "obehagliga" och det är nog dom som stöter när jag är helt ointresserad ....är man intresserad själv märker man nog
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Och när det väl är "mycket rätt på" kommer nog många kvinnor anse det som försök till våldtäkt med tanke på hur de resonerar om musikval i en annan tråd. :meh:

Men seriöst (även om jag inte gillar att diskutera trådar i andra trådar) att vara rätt på är väl inte att gömma sig bakom musikval och utnyttja sin ställning?
Kommunicera brukar vara en hit. Gärna med ord eller så istället för klumpiga putslustigheter.
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Kommunicera brukar vara en hit. Gärna med ord eller så istället för klumpiga putslustigheter.

Håller med, kommunikation är något som man inte kan få för mycket av. Att prata med och lyssna på andra människor är något som jag verkligen lever för. Konstigt nog har jag ett yrke som absolut inte förknippas med sociala och verbala människor.
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Och när det väl är "mycket rätt på" kommer nog många kvinnor anse det som försök till våldtäkt med tanke på hur de resonerar om musikval i en annan tråd. :meh:

Det går alldeles förträffligt att vara artig, känns rätt onödigt att behöva sexuellt trakassera någon...
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

kl

:nailbiting: Efter att ha läst igenom några sidor i den här tråden http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1208496 är det kanske inte så konstigt man undviker kvinnlig kontakt.

Och när det väl är "mycket rätt på" kommer nog många kvinnor anse det som försök till våldtäkt med tanke på hur de resonerar om musikval i en annan tråd. :meh:

Men att du inte istället använder den där tråden till att försöka lära dig var gränserna går... För det vet du ju inte. Det visade du när gav en gymnasietjej på ÄU oönskade komplimanger trots att du själv är i 50-årsåldern. När jag klev in i tråden för att ge henne ett handtag kallade du mig bitter - men vad du aldrig fattade var att jag hade frågat henne innan om dina inlägg var okej. NEJ fick jag till svar.

Sen fortsatte du med att PM-a henne istället - tills hon blockade dig och tog hjälp av moderatorerna för att bli av med dig.

Passa på tillfället att försöka fatta var gränserna går istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 737
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 456
Senast: Hazel
·
Fritid Under en sommar spenderar jag många timmar på olika badplatser, mestadels simmandes runt i vattnet då både jag och mitt barn är mer...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 810
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp