Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.

ptr

Trådstartare
Nätdejtingtråden hade passerat sitt bäst före antal inlägg, så nåt nytt behövs väl, kan inte se om nån hann före. Det visar sig

Den senaste omgången handlade allt mer om inte bara nätdejting så rubriken kan väl vara lite mer öppen?

Föregående öppnare skrev att tråden behövs, och jag håller med!


Ptr

Rubriken tedde sig inte riktigt som jag först tänkte, men men, nu är den tydligen där!
 
Senast ändrad:
Sv: Allmänna dejtingtråden

Min tilltänkta fredagsdate verkar ha försvunnit :mad:
Men det gör inte så mycket för då får jag tid för en "date" med min bästa kompis så vi går ut och äter en bit mat och dricker lite vin istället!

Cambodia, dyk ner på Bishop på fredag om du har lust!
 
Senast ändrad:
Sv: Allmänna dejtingtråden

Hej! Har tröttnat på att vara singel och funderar på att ge nätdejting en chans, nån som kan rekommendera en bra sida?
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Nej Nej Nej kära du-menade förstås GOTLANDIA... FÖRLÅT MIG för att jag inte klargjorde det:nailbiting::nailbiting::nailbiting::o:o:o

/s
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Förlåt- jag å datorer å allmänt hyfs duvet :D
Inte lätt å göra rätt i livet om man inte får gära fel nångång ju :p

/s
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Efter två månaders dejtande med en fin kille är jag där igen... Så nu hoppas man väl att det finns fler snyggingar där ute :P
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

*KL*

Jag funderar lite på hur de tänker som är på nätdejtingsidor och som har en presentation men som inte fyller i några fakta om sig själva?

Det finns de som inte har någon presentation och inte några fakta, vilket jag tolkar som att de bara tittar för att se om det finns något intressant, men om man har en presentation så måste man ju vara intresserad av att bli kontaktad.

I övrigt så har jag haft cirka 270 besökare på min profil, men nu har det stannat av. Jag antar att alla som teoretiskt skulle kunna vara intresserade har kollat min profil och konstaterat att jag inte var något att ha. Jag fick en flirt på HP för ett tag sedan som jag besvarade, men hon har inte varit inloggad sedan hon skickade flirten, konstigt.
 
Senast ändrad:
Sv: Allmänna dejtingtråden

*KL*

Jag funderar lite på hur de tänker som är på nätdejtingsidor och som har en presentation men som inte fyller i några fakta om sig själva?

Det finns de som inte har någon presentation och inte några fakta, vilket jag tolkar som att de bara tittar för att se om det finns något intressant, men om man har en presentation så måste man ju vara intresserad av att bli kontaktad.

I övrigt så har jag haft cirka 270 besökare på min profil, men nu har det stannat av. Jag antar att alla som teoretiskt skulle kunna vara intresserade har kollat min profil och konstaterat att jag inte var något att ha. Jag fick en flirt på HP för ett tag sedan som jag besvarade, men hon har inte varit inloggad sedan hon skickade flirten, konstigt.

270????.... TVÅHUNDRASJUTTIO!!!!!- hur bär du dig åt karl? ;)
/s
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

KL

Det bir nog inga inlägg mer från mig i en allmän tråd om dejting. Eftersom jag inte dejtar. Däremot finns jag - osäkert varför - på en dejtingsida.

Ett halvår på två olika sidor har resulterat i sammanlangt tre dejter. Ändå mailar jag och flörtar och allt vad det heter.

Dags att dyka tillbaka under stenen? Inse att den där ende mannen som var kär i mig kommer att vara just den ende?

Månne det är någon form av rekord? Att inte lyckats attrahera mer än enda enda person under 54 år?
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

När det kommer till nätdejting är det så mycket som ska stämma. En viktig sak att komma ihåg är att den person som du vill dejta och som vill dejta dig måste ju vara registrerad och aktiv samtidigt som dig.

Jag har nätdejtat till och från i några år, och nu tror jag att jag har hittat en som kommer att vara anledningen till att jag slipper gå tillbaka till nätdejtingdjungeln. Han har också varit registrerad till och från, men av någon anledning har vi inte råkat på varandra förrän nu i höst.

Ett halvår på två dejtingsidor är ingenting nu när jag tänker tillbaka. Men när jag satt där efter 5 månader första svängen och bara hade gått på en enda dejt, då kändes det som en evighet och världens mest värdelösa idé med nätdejting. Så jag förstår att du tänker som du gör, men kom ihåg att han som du vill träffa och som också vill träffa dig måste finnas på samma ställe vid samma tidpunkt.

Är du jätteless så tar du en paus, men ge inte upp helt och hållet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 405
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 944
Senast: Hazel
·
Fritid Under en sommar spenderar jag många timmar på olika badplatser, mestadels simmandes runt i vattnet då både jag och mitt barn är mer...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 504
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp