Bukefalos 28 Ă„r!

Allt Ă€r slut 💔

Nu Ă€r allt slut 😭 Och jag kan inte sluta grĂ„ta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar sĂ„ funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vĂ€nner 💔 Som jag litade pĂ„ med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev sĂ„ jĂ€vls fel men jag vet att det bara inte gĂ„r och att ibland om nĂ„nting gĂ„r sönder sĂ„ gĂ„r det att laga men ibland om nĂ„nting Ă€r krossat sĂ„ GÅR det inte att rĂ€dda det mera 😭 Och det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla jĂ€vla ont 😭
Men jag har inte sovit nĂ€stan alls pĂ„ tvĂ„ nĂ€tter jag har nĂ€stan inte Ă€tit nĂ„nting pĂ„ tvĂ„ dagar jag bara klarar inte mera. Jag Ă€r pĂ„ grĂ€nsen att jag mĂ„ste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera nĂ€r det Ă€ndĂ„ Ă€r o möjligt fast jag HAR försökt sĂ„ JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv Ă€ven fast jag hoppas att det Ă€r jĂ€vligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita pÄ henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hĂ„lla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvĂ€n 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han Ă€r vĂ€rd sĂ„ jĂ€vla mycket mera motför MIG đŸ€ź SĂ„ jag var optimcip tvungen men det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har grĂ„tit spmycket som idag och det kĂ€nns som det aldrig kommer sluta. Jo nĂ€r jag dör. Men jag fattar inte hur jag nĂ„nsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt Ă€r försent nu 😭💔
 

Nu Ă€r allt slut 😭 Och jag kan inte sluta grĂ„ta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar sĂ„ funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vĂ€nner 💔 Som jag litade pĂ„ med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev sĂ„ jĂ€vls fel men jag vet att det bara inte gĂ„r och att ibland om nĂ„nting gĂ„r sönder sĂ„ gĂ„r det att laga men ibland om nĂ„nting Ă€r krossat sĂ„ GÅR det inte att rĂ€dda det mera 😭 Och det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla jĂ€vla ont 😭
Men jag har inte sovit nĂ€stan alls pĂ„ tvĂ„ nĂ€tter jag har nĂ€stan inte Ă€tit nĂ„nting pĂ„ tvĂ„ dagar jag bara klarar inte mera. Jag Ă€r pĂ„ grĂ€nsen att jag mĂ„ste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera nĂ€r det Ă€ndĂ„ Ă€r o möjligt fast jag HAR försökt sĂ„ JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv Ă€ven fast jag hoppas att det Ă€r jĂ€vligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita pÄ henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hĂ„lla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvĂ€n 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han Ă€r vĂ€rd sĂ„ jĂ€vla mycket mera motför MIG đŸ€ź SĂ„ jag var optimcip tvungen men det gör sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har grĂ„tit spmycket som idag och det kĂ€nns som det aldrig kommer sluta. Jo nĂ€r jag dör. Men jag fattar inte hur jag nĂ„nsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt Ă€r försent nu 😭💔
Du lÄter helt förtvivlad, sÄ otroligt jobbigt. :heart Jag förstÄr inte riktigt vad det Àr som har hÀnt, men mÀnniskor Àr duktiga pÄ att förlÄta varandra. Jag hoppas innerligt att det blir bra för dig, med valp och mamma och allt. Hur gick det med kontaktpersonen som skulle försöka hjÀlpa dig att reda ut saker och ting?
 
💔 Du mĂ„ste ju fĂ„ sova. Det Ă€r svĂ„rt att förstĂ„ vad som hĂ€nt men jag hoppas du kan prata med nĂ„gon nĂ€r du orkar.
 
Du lÄter helt förtvivlad, sÄ otroligt jobbigt. :heart Jag förstÄr inte riktigt vad det Àr som har hÀnt, men mÀnniskor Àr duktiga pÄ att förlÄta varandra. Jag hoppas innerligt att det blir bra för dig, med valp och mamma och allt. Hur gick det med kontaktpersonen som skulle försöka hjÀlpa dig att reda ut saker och ting?
Det som har hĂ€nt ar ath jag mĂ„r för dĂ„ligt och dĂ„ för svinner folk och Ă€ven fast jag för MITT BÄSTA jag an strĂ€ngwr mig MERA motföf vad jag orkar sp duger det ÄNDÅ inte 😭💔 Det har hĂ€nt förr och det Ă€r bara sĂ„ det Ă€r arg jag ÄR en flg dĂ„lig för elak för o trevlig person FAST JSG FÖRSLKER sĂ„ jĂ€vla mycket men det DUGER INTE 💔 Och jag KAN INTE ha vĂ€nner jag FÖR TJÄNSR INTE att ha vĂ€nner det gĂ„r inte. Det kommer aldrig gĂ„ för att JAG ÄR FÖR FEL jag Ă€r för dĂ„lig jdv Ă€r flr hemsk.
 
💔 Du mĂ„ste ju fĂ„ sova. Det Ă€r svĂ„rt att förstĂ„ vad som hĂ€nt men jag hoppas du kan prata med nĂ„gon nĂ€r du orkar.
Ja g kan inte slva för jag har sÄ jÀvla mycket Ängest och jag stÄr inte ut att ligga i sÀngen och bara tÀnka. So jag vill inte sova jag vÄgar inte suvs jag kan inte sova. Men jag mÄste ts stark sömn medicin ikvÀll. Men jag vill inte jag fÄr panik för det ocksÄ.
 
Det som har hĂ€nt ar ath jag mĂ„r för dĂ„ligt och dĂ„ för svinner folk och Ă€ven fast jag för MITT BÄSTA jag an strĂ€ngwr mig MERA motföf vad jag orkar sp duger det ÄNDÅ inte 😭💔 Det har hĂ€nt förr och det Ă€r bara sĂ„ det Ă€r arg jag ÄR en flg dĂ„lig för elak för o trevlig person FAST JSG FÖRSLKER sĂ„ jĂ€vla mycket men det DUGER INTE 💔 Och jag KAN INTE ha vĂ€nner jag FÖR TJÄNSR INTE att ha vĂ€nner det gĂ„r inte. Det kommer aldrig gĂ„ för att JAG ÄR FÖR FEL jag Ă€r för dĂ„lig jdv Ă€r flr hemsk.
Du Àr inte hemsk eller elak eller otrevlig, ibland blir det missförstÄnd och relationer gÄr Ät pipsvÀngen - oftast gÄr de att laga igen. Du förtjÀnar vÀnner och fina relationer, du förtjÀnar din valp och du förtjÀnar att VILA. LÄt de vuxna runtomkring hjÀlpa dig att reda ut den hÀr situationen om du förmÄr, jag tycker att det lÄter som mÄnga missförstÄnd och mÄnga kÀnslor. :heart
 
Du Àr inte hemsk eller elak eller otrevlig, ibland blir det missförstÄnd och relationer gÄr Ät pipsvÀngen - oftast gÄr de att laga igen. Du förtjÀnar vÀnner och fina relationer, du förtjÀnar din valp och du förtjÀnar att VILA. LÄt de vuxna runtomkring hjÀlpa dig att reda ut den hÀr situationen om du förmÄr, jag tycker att det lÄter som mÄnga missförstÄnd och mÄnga kÀnslor. :heart
Jag har försökt i tvĂ„ dygn men det GPR INTE at lags lĂ€ngre . O j jag för tjĂ€nar INTE vĂ€nner för sp skulle jag kunna ha vĂ€nner. Som. Jag INTE kan. Ocbjsf Ă€r skit rĂ€dd för att sova jag VILL INTE sova jag fĂ„r panik av att tĂ€nka pĂ„ det jag vill inte 😭 Och INGEN kan reda ut dethĂ€r.
 
Åh Emma :heart
Du ÄR vĂ€rd att ha vĂ€nner. Du Ă€r snĂ€ll, omtĂ€nksam och klok. Du Ă€r vĂ€rd att mĂ„ bra och ha fina mĂ€nniskor och snĂ€lla hundar kring dig. :heart
 
  • HjĂ€rta
Reactions: Nox
Jag somnade tillslut och sen vaknade jag för kanske en timme sen av en skit jobbig mardröm. SĂ„ jag Ă€r Ă€ndĂ„ lika trött nu och allt Ă€r lika jobbigt 💔
Jag kĂ€nner mig som bara helt helt HELT krossad 😭 Att jag bara Ă€r massa trasiga smĂ„ bitar som ALDRIG kan bli jag igen. Och jag kan inte lita pĂ„ NÅN jag kan inte som slĂ€ppa in NÅN nĂ€ra pĂ„riktigt. Och allt allt ALLT gör sĂ„ vidrigt jĂ€vla ont och jag kĂ€nner mig sĂ„ jĂ€vla jĂ€vla sviken av nĂ„gra som jag litade pĂ„ med 100000 % och det var uppen bart FEL đŸ˜­đŸ€ź Varför Ă€r jag sĂ„ jĂ€vla dum?? 😭
 
Åh Emma :heart
Du ÄR vĂ€rd att ha vĂ€nner. Du Ă€r snĂ€ll, omtĂ€nksam och klok. Du Ă€r vĂ€rd att mĂ„ bra och ha fina mĂ€nniskor och snĂ€lla hundar kring dig. :heart
Nej jag Ă€r inte det och jag Ă€r inte detdĂ€r som du skrev att jag Ă€r. Jag har FÖRSÖKT att vara det men uppen bart sĂ„ har jag miss lyckats sĂ„ jĂ€vla mycket Ă€ndĂ„ 😭💔 Och jag KAN INTE ha nĂ„n nĂ€ra för jag Ă€ndĂ„ bara förstör för alla jag gör dom ledsna eller arga eller nĂ„nting DOM Ă€r vĂ€rda mycket bĂ€ttre DOM Ă€r vĂ€rda att fĂ„ slippa MIG. Jag KAN INTE ha min valp eller min pojk vĂ€n kvar i mitt liv och bara vara hemsk och förstöra deras liv och inte bara vĂ€rd dom. Jag bara kan inte för deras skull 😭
 
This is not the end of our lives
This is just a bump in the ride
And I know that it will be alright
And if it's not, then we're fucked, aren't we?
I can't help myself but cry
Every time that I realise
Maybe I'll never find my smile
But who's to blame? Well, that's on me

Now that the weather is colder
Nothin' is maskin' this pain
The summer was here, but won't stay
And we are inside, like, all day
Regrettin' the things that we say

And it takes a toll, yeah
The conversation won't end
Bein' a rock for your friends
Cracks in the surface don't mend
We only break, we don't bend
 
Jag vet inte om jag har nÄgot klokt att sÀga men jag ser att du mÄr jÀttedÄligt och önskar att jag kunde skicka en kram :heart
 
This is not the end of our lives
This is just a bump in the ride
And I know that it will be alright
And if it's not, then we're fucked, aren't we?
I can't help myself but cry
Every time that I realise
Maybe I'll never find my smile
But who's to blame? Well, that's on me

Now that the weather is colder
Nothin' is maskin' this pain
The summer was here, but won't stay
And we are inside, like, all day
Regrettin' the things that we say

And it takes a toll, yeah
The conversation won't end
Bein' a rock for your friends
Cracks in the surface don't mend
We only break, we don't bend
Vilken fin text ❀ och jag tror att den förklarar ganska vĂ€l hur du kĂ€nner just nu?
 
NĂ€r jag körde den lilla lastbilen genom stan idag hamnade jag bakom en bil ett tag som hade en golden retriever i bagaget och den hunden sĂ„g sĂ„ go och snĂ€ll ut sĂ„ tĂ€nkte pĂ„ dig och M ❀❀
 

Liknande trÄdar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett Ă„r sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nĂ€stan inte hĂ„g det 💔 FörlĂ„t förlĂ„t förlĂ„t Ă€lskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 516
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer sÀkert Ängra att jag skriver dethÀr men jag mÄste bara fÄ ut det. Och om ni tycker att jag Àr dum i huvudet sÄ Àr jag vÀl det...
Svar
15
· Visningar
1 550
Senast: karl_h
·
L
  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu sÄ bara heltplötsligt sÄ fick jag en jÀtte stark jÀtte dÄlig kÀnsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethÀr Àr INTE kritik mot nÄn sÄ ingen be höver tro det. Men jag mÄr sÄ fucking jÀvla dÄligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 716
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 29
  • Guldfasanerna
  • AkvarietrĂ„den IV

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp