Bukefalos 28 år!

Empalie

Trådstartare
Hej! Är orolig inför förlossningen som förväntas bli i juli. Läste om aniball och hur man kan träna upp sig. Någon som har erfarenhet av den???????
 
Hej! Är orolig inför förlossningen som förväntas bli i juli. Läste om aniball och hur man kan träna upp sig. Någon som har erfarenhet av den???????

Kolla med din barnmorska, jag skulle inte börja experimentera med sånt på eget bevåg. Är du orolig för förlossningen, så kan det vara bra att prata med någon - din barnmorska borde kunna hjälpa dig med vart du kan vända dig.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är gravid och borde ju börja förbereda mig inför nedkomsten.. MEN, jag är "ensam", pappan till barnet har valt att packa väskan och...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 822
Senast: Milosari
·
Hundträning Finns det någon sådan här? Jag hade velat prova något nytt med nästa hund och tänker att detta kanske kan vara något för mig. Är det...
Svar
19
· Visningar
1 715
Senast: Santoxen
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
925
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp