Bukefalos 28 år!

Anmälningsavgift

Snorpan

Trådstartare
Arrgh... jag blir tossig på vad som är vad i propositionen. Trodde jag hade lärt mig hur det låg till men nu blir jag osäker igen.

Ska anmäla mig till en tävling men vad är då vad av t ex: (100+0) (60+0)

Snälla hjälp mig att reda ut detta en gång för alla!
:smirk:


/Snorpan
 
Sv: Anmälningsavgift

ex (100+0)

100 är anmälningsavgiften
0 är startavgiften

är det två parenteser gäller den andra ev unghästavdelning
 
Sv: Anmälningsavgift

Hm... okej... men just denna tävlingen är utannonserad som unghästtävling. Det är en Clear round rakt av och det står ingenting om att det finna någon unghästavdelning. Hur ska jag då tolka det? Hur mycket ska jag betala?!?
 
Sv: Anmälningsavgift

Ringde och kollade nu och eftersom det är en Bed A så blir det endast åldern på hästen som styr iom att man inte får (nu får man dock det) ta ut mer än 60kr för unghästar. :) För övriga kostar det dock 100kr för att det ska gå ihop. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 171
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 498
L
  • Artikel
Dagbok Igår så var mamma och pappa och min valp här ❤️ Och det gick faktist ganska bra och valpen och M kom mycket mera överens denhär gången...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 261
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Presentation och frågor 💖🦄
  • Föl 2020
  • Insektsspray

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp