Bukefalos 28 år!

Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Först nu såg jag även hennes andra annons "konstnärsprojektet" för 15 000! Tanken skulle kanske ha funkat om den som målat hade haft någon form av talang.
Vilken värld lever man i om man tror att någon vill betala stora pengar för det där kladdet?
 
Först nu såg jag även hennes andra annons "konstnärsprojektet" för 15 000! Tanken skulle kanske ha funkat om den som målat hade haft någon form av talang.
Vilken värld lever man i om man tror att någon vill betala stora pengar för det där kladdet?

Skärmen med blommorna var ju iofs jättefin men resten... :wtf:
Eftersom det står i annonsen att priset ej är prutbart då hon i så fall hellre kan träna på det själv antar jag att det blir lite hoppträning för hennes del framöver:angel:
 
Alltså, det känns som att vi hackar lite för mycket nu. Hon kanske rent utav är medlem här?

@Zinfernia Jag tyckte de blå bommarna med nattmotiv var rätt tuffa, men hjälp vilket pris O_o

Och folk verkar vara intresserade... Kanske något jag ska satsa på som sjukpensionär, välbetalt iallafall:up:
 
Alltså, det känns som att vi hackar lite för mycket nu. Hon kanske rent utav är medlem här?

@Zinfernia Jag tyckte de blå bommarna med nattmotiv var rätt tuffa, men hjälp vilket pris O_o

Och folk verkar vara intresserade... Kanske något jag ska satsa på som sjukpensionär, välbetalt iallafall:up:
Väldigt länge sedan det fans något som hette sjukpensionär.
 
Konstigt då att det fortfarande pratas om sjukpension om det inte finns sjukpensionärer?
Det är inte samma sak. Jag har fått sjukpension i perioder då jag varit sjukskriven några veckor. Det är en del av tjänstepensionen. Som du ser i din länk kan man alltså få sjukpension (från pensionsförsäkringsbolaget) samtidigt som man får sjukersättning från försäkringskassan, det som förr hette sjukpension.
 
"Han är hur go & snäll som helst när man fått tag i honom. Han älskar att leka tafatt i hagen.
Han behöver komma till ett hem som har möjligheten att ha honom på box ett tag för att pyssla om honom. Han är en lite tjockis som i nuläget behöver träning & kontroll på maten. Han vill inte ha någon på ryggen men han älskar promenader & körning."

hästen i fråga är född 1988...
 
"Han är hur go & snäll som helst när man fått tag i honom. Han älskar att leka tafatt i hagen.
Han behöver komma till ett hem som har möjligheten att ha honom på box ett tag för att pyssla om honom. Han är en lite tjockis som i nuläget behöver träning & kontroll på maten. Han vill inte ha någon på ryggen men han älskar promenader & körning."

hästen i fråga är född 1988...
Såg den också :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
16
· Visningar
823
Senast: Enya
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
65 66 67
Svar
1 334
· Visningar
52 761
Senast: Scandi
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 101
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
37 38 39
Svar
769
· Visningar
56 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad läser du just nu?
  • Förstoppning hos liten bebis

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp