Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde ni skojade med hur illa det såg ut... Det kan väl inte vara så illa? Det kunde det. :nailbiting:

Super sött om det var ett litet barn som gjort till sin favvoponny men 10lax herregud.
"jag får aldrig igen tid eller material på detta, så dyrt är det!" förklarar saken varför det är så dyrt.... eller?
Rent krasst när jag läste det där tänkte jag "vem sjutton får tillbaka sin tid egentligen? Den personen vill jag träffa."
 
Den här var kul med tanke på priset.
"Shetlandsponny
Jätte trevlig häst som tyvärr måste säljas pga skilsmässa.
Helt underbar att ha att göra med. Snäll mot barn och är oerhört medgörlig

Vill komma till ett kärleksfullt hem."

Står ingen mer info. Men bilden var bra, visar söt, tjock shettis i full galopp!
40,000:-
Som hittat! :laugh::up:

Behöver kanske pengar pga skilsmässan? :idea::angel:
 
Först nu såg jag även hennes andra annons "konstnärsprojektet" för 15 000! Tanken skulle kanske ha funkat om den som målat hade haft någon form av talang.
Vilken värld lever man i om man tror att någon vill betala stora pengar för det där kladdet?

Såg du muren för 25.000kr då? :eek::eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
210
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 244
· Visningar
46 089
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 986
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
704
· Visningar
52 006
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp